پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۵۸۰۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶
معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: پیش فروش ۵۳ هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو به منظور صیانت از حقوق مصرف کنندگان نهایی و مدیریت بازار، از روز سه شنبه سوم مهر ماه به صورت اینترنتی آغاز و طی شش روز اجرا خواهد شد.
شعارسال: مصطفی خان کرمی اظهار کرد: خودروهای پژو ۲۰۶ تیپ۲ و ۲۰۶ تیپ ۵، پژو۴۰۵ جی ال ایکس، سمند ال ایکس، سورن ای ال ایکس، رانا، دنا و وانت آریسان در این پیش فروش قابل عرضه است.

طبق اعلام ایران خودرو، وی با اشاره به شرایط پیش فروش در این طرح یادآور شد: در پیش فروش ویژه این شرکت، جهت جلوگیری از ترافیک مشتریان بر روی وب سایت فروش و اتلاف وقت و سرعت بخشیدن به فرآیند ثبت نام، کد ملی مشتریان براساس رقم سمت راست به شش گروه تفکیک می شود و در هر روز فقط مشتریان با کد ملی تعیین شده می توانند اقدام به ثبت نام کنند.

او ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، دارندگان کد ملی با رقم سمت راست عدد ۱ روز سه شنبه هفته جاری، کد ملی با رقم سمت راست اعداد ۲ و ۳ روز چهارشنبه هفته جاری، کد ملی با رقم سمت راست اعداد ۴ و ۵ روز پنج شنبه هفته جاری، کد ملی با رقم سمت راست اعداد ۶ و ۷ روز شنبه، کد ملی با رقم سمت راست اعداد ۸ و ۹ روز یکشنبه و کد ملی با رقم سمت راست عدد صفر روز دوشنبه هفته آینده می توانند در طرح پیش فروش ثبت نام کنند.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو تاکید کرد: ظرفیت پیش فروش محصولات ایران خودرو در این طرح بین روزهای مختلف و کدملی های مختلف تسهیم شده است و اطمینان داده می شود که خودرو به دست مصرف کنندگان واقعی برسد.

وی با اشاره به دیگر محدویت های طرح پیش فروش ۵۳ هزار دستگاه محصولات این شرکت اظهار کرد: ایران خودرو در این راستا محدود کردن ثبت نام برای خودرو اولی ها و یا افراد فاقد خودرو با اعتماد به مشتریان و تکمیل فرم خود اظهاری را در برنامه قرار داده است.

خان کرمی با تاکید بر این که افرادی که در ۱۸ ماه گذشته از ایران خودرو خریداری کرده اند، امکان ثبت نام در این طرح را ندارند، گفت: در این ثبت نام علاوه بر شرایط محدود کننده قبلی، لیست کد ملی مشتریانی که در ثبت نام اخیر شرکت سایپا موفق به ثبت نام شده اند از شرکت سایپا اخذ و امکان ثبت نام آنان وجود نخواهد داشت.

وی متذکر شد: شرکت ایران خودرو به دنبال فروش خودرو به مصرف کننده حقیقی است و لذا در فرآیند ثبت نام اینترنتی مواردی مانند داشتن گواهینامه و عدم مالکیت خودرو در زمان ثبت نام بصورت خود اظهاری اخذ و در زمان تحویل خودرو بر اساس استعلام های لازم راستی آزمایی خواهد شد و در صورت اثبات خود اظهاری اشتباه، اصل ودیعه در زمان تحویل عینا مسترد می گردد.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو یادآور شد: در راستای افزایش اعتماد مشتریان، گروه صنعتی ایران خودرو در وب سایت خود امکانی را ایجاد کرده است تا لیست مشتریانی که موفق به ثبت نام شده اند جهت عموم قابل مشاهده باشد. البته این امکان با حفظ حریم شخصی افراد به صورت نمایش نام خانوادگی و چند شماره از کد ملی پس از ۵ دقیقه از ثبت نام نهایی قابل رویت است.

گفتنی است مشتریان می توانند جهت ثبت نام در روزهای مشخص شده به وب سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی http://esale.ikco.irمراجعه کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 1 مهر 1397 ، کدخبر: 97070100142 ، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
ا.ف75
فکر کنم بازم باید شاهد دو ماراتون ایرانی ها عزیز در خرید از محصولات ایران خودرو باشیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین