پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۵۸۴۵۴
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توزیع بسته‌های پیش‌بینی شده از سوی دولت می‌تواند به کاهش بار روانی ناشی از فشار اقتصادی بر مردم کمک کند، تاکید کرد که رسیدن به آرامش و ثبات در عرصه اقتصادی جز با همراهی و همدلی مردم میسر نخواهد شد.

شعار سال: سیدمهدی فرشادان اظهار کرد: ما در شرایطی هستیم که مردم از نظر معیشتی تحت فشار هستند و عدم ثبات در حوزه اقتصادی را احساس می‌کنند در چنین شرایطی همه باید دست به دست هم دهند تا فضا را مدیریت کنند البته تلاش‌های زیادی در همه سطوح در حال انجام است جلسات سران سه قوه، کمیسیون اقتصادی، دولت و مجلس در این رابطه تشکیل شده و همه درگیر موضوع هستند تا این فشار بر مردم کاسته شود.

وی افزود: طبیعتا مردم باید آرامشی پیدا کنند و اطمینان خاطر داشته باشند. در همین رابطه دولت تصمیماتی برای اقشار مختلف مردم گرفته و پنج بسته را تعریف کرده تا کالاهای اساسی مورد نیاز در اختیار مردم قرار گیرد و فشار بیش از حد به مردم وارد نشود تا این وضع را مدیریت کنیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه بسته‌های پیش‌بینی شده از سوی دولت شامل همه مردم، کارمندان، بازاریان و ... می‌شود، اضافه کرد: قطعا بعد از توزیع این بسته‌ها بار روانی ناشی از شرایط اقتصادی بر مردم کم می‌شود.

فرشادان با بیان اینکه مردم و مجلس در کنار هم برای کنترل وضع موجود تلاش می‌کنند، اظهار کرد: مردم همیشه همراه و کمک‌کار بوده و از آنها انتظار می‌رود این بار هم اعتماد کنند و همراهی خود را ادامه دهند. ما همیشه مشکلاتی را داشته‌ایم که همیشه با همراهی مردم حل شده و حالا هم رسیدن به آرامش و ثبات در عرصه اقتصادی جز با همدلی مردم میسر نیست.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره تفاوت آمار تورم اعلامی با تورمی که در جامعه احساس می‌شود، گفت: بر اساس علم آمار، تورم نقطه به نقطه محاسبه می‌شود ولی آن چیزی نیست که مردم لمس می‌کنند. در واقع تورم هم همان چیزی است که مردم احساس می‌کنند. حتی اگر عدد آن متفاوت با تورم اعلامی باشد. مسلما ما نمی‌توانیم وجود فشار بر مردم را کتمان کنیم ولی امیدواریم دولت بتواند نیازهای مردم را برآورده کند تا فشار بر مردم کمتر شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تابناک تاریخ انتشار 3 مهر 97، کدمطلب: 836823، www.tabnak.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
0
ا.ف75
دقیقاااا! از مردم اوضاع اقتصادی رو بپرسین تخصصی تر جواب میدن تا اقتصاد دان های وابسته به دولت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
0
حی الکیگفتید تورم تک رقمی شده دبدید چه بالایی سر ملت و مملکت نیاوردید فقط دوروع و دوروغ اخه دوروغ و کلک هم حدی دارد کو تورم تک رقیمتان با ان دروغهای شاخ دارتان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
0
حقیقتا این وضعیت اقتصادی بیشتر از همکاری مردم نیاز به کنترل و گوش دادن به حرفهای اقتصاددانان داره.
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
0
واقعا همینه چیزی ک مردم میخوان درک کردن و شنیدن حرفاشونه و اینک یکی باشه ک بتونن بهش اعتماد کنن م.ق75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
0
ا.ف75
وقتی کنترلی روی امار ها وحود نداشته باشه نهایتا همینی میشه که می بینید! نظارت باید تو ایران از نو شکوفا بشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
0
مردم زیر بار این همه تورم له شدن واقعا الان دیگه تورم روزی شده حقوق افزایش نداشته فقط هر روز داره امار تورم میره بالا م.ق71
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
بایدها اکثر لگاین مسئولینی که مار خوردند و افعی شدند بردن کنار همشون تا نسل جدید بیاد چرا اخه این پیر و فرتوت ها از سر ملت کنار نمیروند خداوند اینها را کنار خواهد زد ننگ بر اونجایی که تا اخرین لحصه مبارکشان ول کن ملت نیستند و ملت هم از اونا متنفرند اقایان با چهزبانی باید گفت بردی گم شید تا تفکرجدید بیا و مملکت را از این فلاکت نجات دهد دید زمان محبوب دلها احمدی نزاد بهترین دوران انقلاب بود و لت با شادی زنگی می کردند فقطیه عده زیاده خواه و متکبر جلو او ایستادند تا خدماتش را صنایع کنند ولی ملت هوشیار است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین