پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۸۵۹۲
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۹
دبیر خانه کشاورز شهرستان اصفهان گفت: در حال حاضر تحصن توسط تراکتورها صورت گرفته است، اما اگر به حق و حقوق توجه نشود منجر به مشکلاتی خواهد شد که می تواند حوادثی به دنبال داشته باشد چراکه کشاورزان شرق اصفهان هم انسانند.

شعارسال: حسینعلی میراحمدی ، در خصوص تحصن مجدد کشاورزان شرق اصفهان، اظهار کرد: سال گذشته استاندار پیشین اصفهان قول رهاسازی آب زاینده رود را برای مهرماه 96 اعلام کرد، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد سپس قول کشت بهاره را داد که متاسفانه باز هم اجرایی نشد.

وی افزود: از پاییز تا بهار آقای مهرعلیزاده جایگزین آقای زرگر شد و تا عید مدام اعلام کرد که می‌شود، نمی‌شود و تحصن‌ها ادامه یافت تا اینکه وی در شرق اصفهان حضور یافت و اعلام کرد تحت هر شرایطی برای کشت پاییزه آب رهاسازی خواهد شد.

دبیر خانه کشاورز شهرستان اصفهان ادامه داد: سپس قرار شد 500 میلیارد تومان بودجه به کشاورزان شرق تخصیص یابد که متاسفانه طی دو مرحله پرداختی داشته اند که مرحله نخست تنها به کشاورزان دارای دفترچه کشاورزی 500 هزار تومان تعلق گرفت، این در حالی است که این تعداد فقط 30 درصد کشاورزان شرق هستند.

میراحمدی اضافه کرد: در مرحله دوم تعدادی از کشاورزان دفترچه دار نیز حذف شدند و دوباره 500 هزار تومان برای آنها واریزو کل هزینه پرداخت شد، این در حالی است که کشاورزان شرق کار دیگری ندارند و شغل جایگزینی برای آنها تعریف نشده است.

وی تصریح کرد: طرح آب‌چرخانی آقای استاندار نیز می‌توانست برای کوتاه مدت مناسب باشد که فعلا با صحبت های آقای موسوی لارگانی این طرح متوقف شد و نگذاشتند که این طرح موقت نیز برای ما کارساز شود.

دبیر خانه کشاورز شهرستان اصفهان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تحصن توسط تراکتورها صورت گرفته است، اما اگر به حق و حقوق توجه نشود منجر به مشکلاتی خواهد شد که می تواند حوادثی به دنبال داشته باشد چراکه کشاورزان شرق اصفهان هم انسانند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 3 مهر1397 ، کدخبر: 97070301719، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین