پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۸۷۴۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵
دبیر شورای امنیت فدراسیون روسیه در نامه‌ای خطاب به همتای ایرانی خود حمله تروریستی اهواز را محکوم کرده گفت که سازمان‌دهندگان این حمله باید شدیداً مجازات شوند.وی افزود: این حمله وحشیانه شبه‌نظامیان را که علیه ترکیب شخصی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ساکنان غیرنظامی صورت پذیرفت محکوم می‌نمایم. اعتقاد داریم که سازمان‌دهندگان این کشتار جمعی بی‌رحمانه انسان‌های بیگناه، باید مورد مجازات شدیدی قرار گیرند.

شعار سال: نیکلای پاتروشف، دبیر شورای امنیت فدراسیون روسیه در نامه‌ای خطاب به علی شمخانی، دبیر شورای‌عالی امنیت ملی ایران در خصوص حادثه تروریستی اهواز نوشت: همدردی صمیمانه اینجانب را در رابطه با کشته شدن تعداد زیادی از مردم در نتیجه حمله تروریستی در زمان برگزاری رژه نظامی در شهر اهواز را پذیرا باشید.

وی افزود: این حمله وحشیانه شبه‌نظامیان را که علیه ترکیب شخصی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ساکنان غیرنظامی صورت پذیرفت محکوم می‌نمایم. اعتقاد داریم که سازمان‌دهندگان این کشتار جمعی بی‌رحمانه انسان‌های بیگناه، باید مورد مجازات شدیدی قرار گیرند.

پاتروشف در پایان نوشت: خواهشمندم پیام همدردی و حمایت بنده را به خویشان و نزدیکان درگذشتگان، و همچنین آرزوی بهبودی هرچه سریعتر آسیب‌دیدگان را برسانید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم تاریخ انتشار 4 مهر 97، کدمطلب: 1837606، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
ا.ف75
واقها همه مردم منتظرن تا از نمایندگان ملت در هر حوزه ای این رفتار شدید رو ببینن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
من انتظار یک جواب مثل جوابی که به حمله داعش در تهران دادند دارم.
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
تروریست ها با بزدلی که انجام دادن در اهواز قطعا منتظر پاسخ قاطع ایران باشن وقطعا نابود میشن م.ق71
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
ا.ف75َ
سازمان دهندگان اصلی این حملات و سرکردگان اصلی این گروه ها در قلب شهر های مدعی مبارزه با تروریست دارن ازادانه زندگی میکنن !
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
قطعاااا همینطوره همه منتظر چنین روزی هستیم م.ق75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین