پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۸۷۶۳
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
شریعتمداری وزیر صنعت که قرار بود دیروز در جلسه کمیسیون صنایع و معادن در نشست مشترک با نمایندگان استیضاح کننده شرکت کند، در این جلسه حضور نیافت و بدین ترتیب خبر استعفای و کنار رفتن وی از وزارت صنعت تقویت شد.

شعار سال: نشست مشترک محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت با نمایندگان متقاضی استیضاح وی در دستور کار بعدازظهر دیروز سه شنبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس قرار داشتاما شریعتمداری در جلسه حضور نیافت.

یکی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در همین زمینه به خبرنگار الف گفت: بر اساس اطلاع کمیسیون، شریعتمداری از سمت خود استعفاء داده و رئیس جمهور هم بعد از بازگشت از آمریکا، این استعفا را قبول می کند.

وی افزود: با وجود استعفای این وزیر، موضوع استیضاح وی در مجلس منتفی است و به همین دلیل وزیر در نشست مشترک با نمایندگان متقاضی استیضاح حضور نیافت.

این نماینده حتی به الف گفت: رئیس جمهور هفته آینده سه وزیر صنعت، اقتصاد و تعاون را به مجلس معرفی می کند.

خبر استعفای این وزیر روز یکشنبه رسانه ای و حتی اعلام شد که این استعفاء با هماهنگی رئیس جمهور بوده و روحانی هم این استعفاء را پذیرفته و قرار است بعد از سفر از آمریکا رسما اعلام شود.

اما مسئولین وزارت صنعت، معدن و تجارت نسبت به این خبر واکنش نشان دادند و حتی پیام برازجانی رئیس مرکز روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت به خبرنگار الف گفت: استعفایی در کار نبوده و ما این خبر را تائید نمی کنیم.

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر کذب بودن این خبر گفت: بعد از انتشار این خبر، آقای شریعتمداری وزیر صنعت هم تلفنی با آقای حضرتی نماینده تهران که این خبر را اعلام کرد، صحبت کردند که وی گفت من چنین حرفی نزدم.

برای استیضاح شریعتمداری، 2 طرح در مجلس تهیه شده، یک طرح با 70 امضای نمایندگان و 15 محور و طرح دیگر با 12 امضا و چندین محور.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جامعه خبری تحلیلی الف تاریخ انتشار 4 مهر 97، کدمطلب: 3970704004، www.alef.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
1
ا.ف۷۵
واقعا نمیدونه بیاد چی بگه! از چی دفاع کنه؟؟ باید برای حفظ ابروش استعفا بده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
1
ا.ف75َ
قیمت پراید 40 ملیون تومان!،و... باید خیلی زود تر از این ها برکنارش میکردن
من تعجب میکنم از اقای روحانی که همه جوره و با هر قیمتی از کابینه ای که در ابندای دولت انتخاب کردن دفاع میکنن حتی به قیمت له شدن مردم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
1
اگه واقعا استعفا داده چرا زودتر علنیش نمیکنن؟ خسته شدیم از اخبار ضد و نقیضشون
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
1
یعنی چی / مگه نباید حتما حضور داشته باشه هر طور ک دلش خواسته / م.ق75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
1
چه حرفی داره بزنه قبل اینکه بخواد به کسی جواب پس بده خودش میره کنار سرش درد نمیکنه که بی ردرسز میره م.ق71
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
1
خدا عاقبت مارو با این مسئولین به خیر کنه چجوری میخوان جوابگو باشن و از زیر دین مردم در برن
س.ق76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین