پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۷۷۹۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی استیضاح وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت در جلسه این هفته کمیسیون متبوعش خبر داد. فولادگر ادامه داد: با بررسی شدن این طرح حداقل دو جلسه در کمیسیون موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ البته جلسه‌ای هم با حضور وزیر برگزار شده و ضمن آن به دفاعیات خود می‌پردازد.

شعار سالحمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به اعلام آقای یوسف‌نژاد،‌ قاعدتا طرح استیضاح محمد شریعتمداری وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت در جلسه این هفته کمیسیون صنایع بررسی می‌شود.

وی افزود:‌ بنابر آخرین اطلاعاتی که بنده دارم،‌ طرح استیضاح شریعمتداری با 80 امضای نمایندگان تقدیم هیأت رئیسه شده است و بر این اساس کمیسیون صنایع به عنوان کمیسیون اصلی، باید این طرح را بررسی کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: با بررسی شدن این طرح حداقل دو جلسه در کمیسیون موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ البته جلسه‌ای هم با حضور وزیر برگزار شده و ضمن آن به دفاعیات خود می‌پردازد.

فولادگر همچنین به موارد اشاره شده در طرح استیضاح شریعتمداری اشاره کرد و گفت: در محورهای استیضاح مسائل و مشکلات موجود در حوزه صنعت،‌ حوزه تولید بحث بازرگانی عنوان شده؛ به هر حال حوزه صنعت،‌ معدن و تجارت حوزه گسترده‌ای است و قاعدتا مشکلات این بخش هم بیشتر است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس تاریخ انتشار 31شهریور 97، کدمطلب: 13970631000202، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
0
0
ا.ف75
خب شریعتمداری هم باید فاتحه وزارت خودش رو بخونه! این همه وزیر رو این ها الان تغییر دادن واقعا نتیجه ای هم گرفتن؟ هیچ به هیچ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
0
0
البته اگه این 80 نفر پشیمون نشن ونظرشون عوش نشه چون معمولا سابقه داره که یه شبه نظرشون عوض بشه م.ق71
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
شاید هم از رای شون پشیمون بشن تو این شرایط استیضاح نمیتونه فایده ای داشته باشه
س.ق76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین