پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۸۸۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۴
به نقل از دفتر اطلاع رسانی حکمت ملی، «سیریل نان» سفیر آلمان در بغداد با «سید عمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق دیدار و گفتگو کرد.در این دیدار راهکارهای تقویت روابط دوجانبه میان بغداد و برلین مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت و در خصوص آخرین تحولات سیاسی عراق و خاورمیانه رایزنی شد.

شعارسال: رهبر جریان حکمت ملی عراق در جریان دیدارش با سفیر برلین در بغداد تأکید کرد که منطق تحریم مردود است و اعمال تحریم‌ها، اوضاع را پیچیده تر می کند.

 به نقل از دفتر اطلاع رسانی حکمت ملی، «سیریل نان» سفیر آلمان در بغداد با «سید عمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار راهکارهای تقویت روابط دوجانبه میان بغداد و برلین مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت و در خصوص آخرین تحولات سیاسی عراق و خاورمیانه رایزنی شد.

حکیم با اشاره به تمایل عراق برای ارتباط با کشورهای جهان تصریح کرد: این کشور خواهان برقراری روابط حسنه بر اساس منافع مشترک است.

وی تأکید کرد: باید مراحل باقیمانده از الزامات قانون اساسی را طی کنیم تا از این طریق دولتی مقتدر تشکیل شود که توانایی برآوردن خواسته های شهروندان نظیر خدمت‌رسانی و اشتغال‌زایی را داشته باشد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق در پایان با تأکید مجدد بر دیدگاه این جریان مبتنی بر اهمیت گفتمان برای حل مشکلات و بحران‌ها گفت: جریان حکمت ملی منطق تحریم که علاوه بر تأثیرات منفی بر ملت‌ها، منجر به پیچیده‌تر شدن اوضاع می‌شود، را محکوم و مردود می‌داند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 4 مهر 1397 ، کدخبر:4413467 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
ا.ف75
واقعا اگه ما در کنار سوریه و عراق بمونیم میتونیم تحریم ها رو پشت سر بزاریم
یه دلیلش اینه که به وسیله سوریه وصل میشیم به مدیترانه
مثل این که قرتر بود یه خط راه اهن هم از ایران تا سوری بکشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین