پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۹۰۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از تحت تعقیب قرار گرفتن عوامل ایجاد شایعه در فضای مجازی مبنی بر ورشکستگی یکی از بانکهای قرض الحسنه کشور خبر داد.

شعارسال: دادخدا سالاری اظهار داشت: در پی تولید و انتشار شایعاتی در فضای مجازی کشور مبنی بر اینکه یکی از بانکهای قرض الحسنه کشور دچار ورشکستگی و از مردم درخواست کرده بود که سرمایه های خود را از این بانک خارج کنند با توجه به اثرات سوء این شایعه کذب بر امنیت روانی و اقتصادی جامعه این دادسرا به عنوان مدعی العموم به موضوع ورود و مشخص شد این خبر کذب در خارج از کشور ساخته و پرداخته و توسط افرادی در داخل کشور منشر شده است.

وی اعلام کرد: بلافاصله دستورات مقتضی در جهت تحت تعقیب قرار گرفتن عوامل داخلی انتشار دهنده این شایعه صادر شده و با این مجرمان که در صدد برهم زدن آرامش روانی و اقتصادی مردم هستند برخورد قانونی مقتضی صورت خواهد گرفت.

دادستان کرمان در پایان ضمن هشدار به عوامل ایجاد چنین شایعاتی اعلام کرد: دستگاه قضایی از باب فراهم کردن اسباب و تحقق عدالت و آرامش اجازه نخواهد داد فضای مجازی به بستری برای برهم زدن آرامش و آسایش مردم تبدیل و از این ابزار در جهت اخلال در فعالیت های اقتصادی مشروع کشورسوء استفاده به عمل آید.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 5مهر1397 ، کدخبر: 4413985: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
0
0
همین شایعه ها آرامش رو از مردم سلب میکنه دیگه.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین