پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۹۱۷۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۱
رییس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی اعلام کرد با تامین شدن قطعات مورد نیاز، تمام خودروهای پژو ۲۰۰۸ و سیتروئن C۳ که پیش از این پیش‌فروش شده‌اند تولید و تحویل خریداران خواهد شد.

شعارسال: محمدرضا نجفی‌منش، اظهار کرد: پس از برجام و ورود خودروسازان بین‌المللی به ایران، ایران‌خودرو همکاری‌ با پژو و سایپا همکاری با سیتروئن را آغاز کردند.

وی با بیان این که این دو خودروساز فرانسوی برای ورود به بازار ایران ملزم به سرمایه‌گذاری در ایران شدند، خاطرنشان کرد: به دنبال آن در گام اول همکاری مشترک خودروسازان ایرانی و فرانسوی، دو خودروی پژو ۲۰۰۸ و سیتروئن C۳ به خطوط تولید آمده و تعداد قابل توجهی از این خودروها پیش‌فروش شد.

رییس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی ادامه داد: با این حال پس از خروج آمریکا از برجام با فشارهای غیرقانونی این کشور به شرکت‌های بین‌المللی، دو شرکت پژو و سیتروئن مجبور به تعلیق فعالیت‌های خود در ایران شدند.

وی افزود: با وجود تعلیق فعالیت پژو سیتروئن در ایران، براساس جدیدترین اخبار به دست آمده تمام قطعات لازم برای تولید خودروهای پژو ۲۰۰۸ و سیتروئن C۳ پیش‌فروش شده در گذشته، تامین شده و در آینده این خودروها تولید و تحویل خریداران خواهد شد.

نجفی‌منش با بیان این که مسولان پژو سیتروئن به دلیل سرمایه‌گذاری انجام داده در ایران بسیار علاقه‌مند به ادامه فعالیت های خود در ایران هستند، تصریح کرد: در این زمینه مسئولان این خودروسازان فرانسوی به دنبال راهکاری هستند تا بتوانند همکاری با خودروسازان داخلی را ادامه دهند؛ هرچند که فعلا فعالیت آنها در ایران معلق است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 6مهر1397 ، کدخبر: 97070603261: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
0
با خرید خودرو واقعا وضعیت بهتر نمیشه باید برای مقابله با این وضعیت ی مدت از خرید کالاهایی که گرون شدن خودداری کنیم
س.ق76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
0
بله واقعا چه خبر خوشحال کننده ای :/م.ق75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
0
چقدر ادم تعجب میشه با این کیفیت مزخرفتون واین قیمت ها روتون میشه به مردم خبر خوش بدین جای تاسف داره م.ق71
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
0
تحویل خوده خودروهای پیش فروش شده بهترین خبر برای خریداران میتونه باشه تو این وضعیت پیش فروشها
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین