پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۵۹۵۲۹
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
در برنامه‌ها و وب‌سایت‌های درج آگهی در فضای مجازی افرادی اقدام به فروش کد ملی برای ثبت‌نام در سامانه فروش ایران‌خودرو می‌کنند.
شعار سال : پس از اعلام شرکت ایران‌خودرو مبنی بر فروش محصولات این شرکت به خودرو اولی‌ها و اعمال شرایط هر کد ملی یک دستگاه خودرو، دلالان و واسطه‌گرهای بازار اقدام به دور زدن این محدودیت کردند.

یکی از مشکلات عمده در ثبت‌نام‌های گذشته شرکت‌های خودروساز داخلی حضور دلالان و نبود امکان رساندن خودرو به دست مصرف‌کنندگان واقعی بود.

در همین راستا در طرح فروش اخیر ایران‌خودرو که از روز سه‌شنبه گذشته شروع‌شده است، این شرکت با اعمال محدودیت‌هایی ازجمله فروش خودرو به فقط به یک کد ملی تلاش کرد تا محصولات قابل‌عرضه خود را به دست مصرف‌کنندگان واقعی برساند.

اما دلالان بازار برای دور زدن شرایط فروش ایران‌خودرو دست‌به‌کار شدند و اقدام به فروش کد ملی در برخی از سایت‌های درج آگهی در فضای مجازی کردند.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی ، تاریخ انتشار: 8 مهر 1397 ، کدخبر: 314290 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین