پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۰۵۰۸
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
امام جمعه موقت تهران گفت:ضرب شست پاسداران انقلاب اسلامی از مظاهر قدرت و عزت جمهوری اسلامی ایران است.وی افزود: اولین ضرب شست موشکی در کردستان عراق به صدا درآمد و دومین ضرب شست بعد از حادثه دلخراش اهواز بود که یک مشت مزدور، نادان و حقیر به مردم آنجا حمله کردند و کودکان و زنان را آماج گلوله‌های عناد مستکبرین قرار دادند و عده‌ای را به خاک و خون کشیدند که از 500 کیلومتری موشک‌های عزت بخشمان که مظهر اقتدار نظام ما است، سران داعشی را در عمق خاک سوریه در ساحل فرات بیخ گوش آمریکایی‌ها حدود 40 نفر را به بدرک فرستادند، این پیام قدرت ما به منطقه بود که اگر قدرت می‌خواهید باید کنار ایران باشید و در سایه اقتدار ایران نفس راحت بکشید.

شعار سال: حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه این هفته تهران در خطبه نماز جمعه اظهار کرد: حمله موشکی پاسداران به تروریست‌ها از مظاهر قدرت خدا، انقلاب و عزت جمهوری اسلامی بود، آنها نشان دادند که رهبری هرچه بگوید این برادران عزیز ما در اسرع وقت لبیک را اجابت می‌کنند و تحقق می‌بخشند.

وی افزود: اولین ضرب شست موشکی در کردستان عراق به صدا درآمد و دومین ضرب شست بعد از حادثه دلخراش اهواز بود که یک مشت مزدور، نادان و حقیر به مردم آنجا حمله کردند و کودکان و زنان را آماج گلوله‌های عناد مستکبرین قرار دادند و عده‌ای را به خاک و خون کشیدند که از 500 کیلومتری موشک‌های عزت بخشمان که مظهر اقتدار نظام ما است، سران داعشی را در عمق خاک سوریه در ساحل فرات بیخ گوش آمریکایی‌ها حدود 40 نفر را به بدرک فرستادند، این پیام قدرت ما به منطقه بود که اگر قدرت می‌خواهید باید کنار ایران باشید و در سایه اقتدار ایران نفس راحت بکشید.

صدیقی گفت: این حمله موشکی برای اربابانشان بود که حواسشان را جمع کنند و به تعبیر مقام معظم رهبری زمان بزن و درو گذشته است،‌ اگر یکی بزنید، ده‌تا خواهند خورد.

امام جمعه این هفته تهران تصریح کرد: ما این حماسه و ظهور و بروز اقتدار نظام را به برادران عزیز سپاهی، نیروهای مسلح، مردم عزیز و فرمانده کل قوا تبریک عرض می‌کنیم و جا آن دارد که نماز شکر بخوانیم، فرمایشات وحی گونه رهبری در روز پنجشنبه روح جدید و نقشه راهی بود،.

صدیقی باشاره به حضور 100 هزارنفری بسیج در ورزشگاه آزادی آنرا نقطه عطفی دانست و گفت: آن اجتماع و صحبت‌های مقام معظم رهبری آغاز یک حرکت حماسی و دشمن برانداز بود.در رویارویی نظامی به حمدالله آن حماسه‌ها را و آن دلاور مردی‌ها را در تاریخ ثبت کردند که تاریخ جز جریان کربلا و جنگ‌های امیرالمومنین، چنین نوردهای مومنانه، عاشقانه و مجاهدانه به خود ندیده، 8 سال دفاع مقدس ما جزو قطعات بهشتی تاریخ است.

وی اظهار کرد: رهبری دیروز فضایل مردم ایران و جوانان ما را یکی پس از دیگری به رخ دنیا کشیدند، جوانان ما امروز گره‌های غیر قابل باز شدن را باز کردند. مسائلی مانند انقلاب و بیرون کردن شاه، مقابله با شورش‌های داخلی، 8 سال دفاع مقدس، مقابله با ترورهای منافقین ؛ همچنین مقابله با گرفتاری‌های روستاییان، جهاد سازندگی، بسیج سازندگی، مقابله با فتنه و به طور کلی هر نوع گره کوری که بوده این جوان‌ها بوند که گره‌ها را باز کردند، البته اینان رویش‌های ما هستند، اینها جلال اسلام هستند، البته در کنار این رویش‌ها ریزش‌هایی هم داریم، امیدواریم جوانان انقلابی بتوانند آنهایی که ریزش کرده و به گرفتاری‌های اخلاقی و فتنه‌های سیاسی دچار شده‌اند را نجات بدهند.

صدیقی تصریح کرد: همه مطالب دیروز رهبری مهم بود، رهبری در پایان سخنانشان توصیه‌هایی که به نسل جوان کردند، نکاتی هست که ما همیشه باید آنها را به صورت گفتمان دربیاوریم، یکی مسئله حس کردن دشمن است، جوانان ما همیشه پیروزی آفریدند، اما مغرور نشوند، رهبری در سخنان دیروزشان فرمودند باید دشمن را حس کنیم، راه ما راه آسفالت و صاف نبوده و قرار است که از عقبه‌ها بالا برویم همانطور که تا کنون قله‌ها را فتح کردیم، نباید فراموش کنیم که دشمنان ما با همه نیرو و توان به میدان آمدند.

امام جمعه این هفته تهران در ادامه، گفت: مسئله دوم استقامت است، همانطور که در هشت سال دفاع مقدس در مقابل آتش جهانی ایستاده و خم به ابرو نیاوردیم، امروز هم باید در مقابل ترفند رسانه‌ای دشمن ایستاد، در جنگ رسانه‌ای دشمن امکانات علمی، تجربی ، همچنین امراضی دارد که براساس آن واقعیت ما را خلاف آن چیزی که هستیم نشان می‌دهد و چه بسا که از روی حماقتشان همانگونه هم فکر می‌کنند. این حرف احمقانه رئیس جمهور ابله آمریکا که مقام معظم رهبری هم آن را نقد کردند، مبنی براینکه به برخی از سران اروپا گفته است، سه ماه صبر کنید کار نظام تمام است،نشان می دهد که آنها تلاش دارند وضعیت اقتصادی ما که دارای مشکلاتی است را بحرانی و به بن بست رسیده نشان بدهند؛ اما مقام معظم رهبری با اشراف و نورانیت کامل فرمودند مشکل وجود دارد، ولی بن بست هرگز.

وی افزود: ما باید به خدا توکل کنیم ، تا کنون با هم با قدرتی که او به ما داده است سرافراز و پیروز از جبهه‌ها بیرون آمدیم، تنها کافی است که این قدرت و همچنین فتنه دشمن را احساس کنیم، آن وقت اگر وحدت و استقامت داشته باشیم پیروز خواهیم شد. به حول قوه الهی در این مرحله هم آمریکا سیلی تلخ‌تر از سیلی گذشته ما خورده و شکست خواهد خورد.

صدیقی در ادامه اظهار کرد: چند تذکر به مجریان امور در کشور دارم یکی این است که بی‌ثباتی در امر اقتصاد، التهابات در مسئله ارز، طلا و خودرو ، کام ملت را تلخ کرد و اکنون سیر نزولی گرفته است و این موضوع حاکی از امری تصنعی است که توطئه دشمن بود و می‌توان آن را کنترل کرد. انتظار داریم آنچه که در سیر نزولی پیش آمده ، ادامه پیدا کند‌ و این گونه نباشدکه مقداری قیمت ارز افزایش و بعد کاهش پیدا کند و مردم به همین قانع شوند و پول ملی اعتبار نداشته باشد. انشالله مجریان باید در اعتبار دادن به پول ملی و حل مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند.

امام جمعه این هفته تهران تصریح کرد: مسئله دیگر مشکلی است که برای کامیون‌دارها پیش آمد، این مشکل قابل پیشگیری بود و می‌شد به اینجا نرسد، کامیون‌دار ها هم باید حواسشان جمع باشد که دشمن هم در کنارشان ایستاده و می‌خواهد موج سواری کند، درنتیجه اگر آنها دست از کار کشیده و مایحتاج را از کارخانه‌ها به دست مردم مشکل ایجاد می شود. تمام کسانی که باعث این امر شدند گناه‌کار هستند به مردم ظلم کرده اند.

صدیقی افزود: وزارت راه که متولی سامان دادن به حمل ونقل است باید به وظیفه خودش عمل کند، به جای زدن حرف‌های بی‌ربط به کار خودش برسد و این مشکل را ساماندهی کند تا راننده‌های زحمت‌کش هم حواسشان جمع باشد که ابزار دست دشمن نشوند.

وی افزود: مسئله دیگر مربوط به هفته نیروی انتظامی است، امام فرمودند کار نیروی انتظامی عبادت است، نیروی انتظامی همیشه در صحنه است و همیشه با اشرار، مفسدین، پندار شکن‌ها مقابله می‌کند و هیچگاه نیست که اینها در جبهه نباشند، نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاقچی‌ها شهدای زیادی داده، در تأمین امنیت به خصوص نیروهای ویژه و پلیس امنیت زحمات زیادی می‌کشد، پلیس راه شب و روز ندارد، آنها در جاده‌ها در سرما و گرما برای ایجاد نظم و امنیت حضور دارند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان تاریخ انتشار 13مهر 97، کدمطلب: 6688579، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین