پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۱۳۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲
رئیس مجلس ایران گفت پس از استقرار سامانه دفاع موشکی اس۳۰۰ در سوریه بعید است که رژیم صهیونیستی عملیات جدی دیگری در سوریه انجام دهد.
شعارسال: "علی لاریجانی" رئیس مجلس ایران در مصاحبه با راشاتودی در حاشیه سومین نشست رؤسای مجالس اوراسیا گفت پس از آنکه مسکو سامانه دفاع موشکی اس300 را به دمشق تحویل داده، بعید است که اسرائیل عملیات جدی دیگری در سوریه انجام دهد.

وی در ادامه این مصاحبه از وجود توافقی کامل میان ایران و روسیه درباره سوریه خبر داد.

لاریجانی در پاسخ به سؤالی درباره تصمیم اسرائیل برای هدف قرار دادن سامانه دفاع موشکی اس300 روسیه در سوریه گفت: گمان نمی‌کنم که اسرائیلی‌ها قادر باشند که اقدام جدی انجام دهند و این حق روسیه است که برای دفاع از منافعش اقدام به استقرار اس300 در سوریه کند به‌خصوص پس از حمله‌ای که به هواپیمای ایلوشین20 روسیه انجام شد و این حقی مشروع برای روسیه است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 17 مهر 1397 ، کدخبر: 1848067 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
0
0
ا.ف75
دیگه دوران بزن در رو تموم شده مخصوصا با سامانه S330
10
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
0
0
دفاع و محتاطانه عمل کردن بیشتر روسیه واقعا با اون اتفاقاتی که افتاد حقشه
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین