پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۱۴۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۶
پنجاه و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم به ریاست عبدالله جلالی در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد و تفریغ بودجه سال ۹۶ شش سازمان وابسته به شهرداری قم به تصویب رسید.

شعارسال: در پنجاه و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم تفریغ بودجه سال ۹۶ شش سازمان وابسته به شهرداری قم به تصویب رسید.

پنجاه و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم به ریاست عبدالله جلالی در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد.

در این جلسه، عضو شورای شهر قم با اشاره به لایحه اخذ مجوز تفریغ بودجه سال 96 سازمان پایانه‌های مسافربری قم اظهار داشت: 495 میلیارد تومان کسری هزینه نسبت به درآمد این سازمان وجود داشته که محصول عدم افزایش قیمت بلیط است.

مجید اخوان با تأکید بر اخذ مجوز تفریغ بودجه سال 96 سازمان مدیریت پسماند قم افزود: وصولی قطعی این سازمان 6 میلیارد و 200 میلیون تومان بوده که به همین میزان نیز هزینه کرد داشته که تحقق 86 درصدی را نسبت به اصلاحیه نشان می‌دهد.

وی با اشاره به لایحه اخذ مجوز تفریغ بودجه سال 96 سازمان آتش‌نشانی تأکید کرد: در کل 23 میلیارد تومان از بودجه این سازمان محقق شده که عمده این هزینه‌ها را نیز هزینه‌های پرسنلی را شامل می‌شود.

عضو شورای شهر قم با تأکید به لایحه تفریغ بودجه سال 96 سازمان اتوبوس‌رانی قم ابراز کرد: بودجه مصوب 7 میلیارد و 900 میلیون بوده که در نهایتاً 6 میلیارد و 200 میلیارد وصولی قطعی بوده که درنهایت بیش از 500 میلیون تومان کسری درآمد در آن اتفاق افتاده است.

اخوان با بیان لایحه اخذ مجوز تفریغ بودجه سال 96 سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی تأکید کرد: 3 میلیارد و 200 میلیون تحقق بودجه در این سازمان رخ‌داده که حدود 98 درصد از پیش‌بینی‌های موردنظر را نشان می‌دهیم.

اخوان با اشاره لایحه تفریغ بودجه سال 96 سازمان آرامستان‌ها عنوان کرد: با وجود تمام مشکلات اقتصادی تراز مناسبی در هزینه کردها و درآمدها با هزینه 128 میلیاردی این سازمان اتفاق افتاده است.

عضو شورای شهر قم نیز در ادامه این جلسه، با اشاره به اخذ بهای خدمات کدهای حمل‌ونقل بار در سطح شهر و حومه تأکید کرد: تا زمانی که این لایحه در کمیته حل اختلاف تصویب نشود مشکل تردد وسایل حمل بار در شهر قم حل نمی‌شود.

روح امراللهی ادامه داد: اگر مسئله بهای خدمات حمل بار در شهر حل شود می‌توان امید داشت که ترافیک در محورهای پرتردد و هسته مرکزی شهر روان‌تر شود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمد آتش زر نیز با انتقاد از رویکرد کمیته تطبیق در اخذ بهای خدمات کدهای حمل‌ونقل بار در سطح شهر و حومه خاطرنشان کرد: متأسفانه جهت گیرهای کمیته تطبیق کاملاً به سود دولت بوده و انتفاع دولت را در اولویت قرار داده و نظرات شورا را در نظر نمی‌گیرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 16مهر 1397 ، کدخبر: 6624440،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
0
ان شالله
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین