پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۶۱۸۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۵
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طرح ساماندهی خودروها در دستور کار کمیسیون صنایع و معادن است و احتمال اینکه ممنوعیت واردات خودروهای خارجی برداشته شود زیاد است.
شعارسال: سعید باستانی در خصوص وضعیت خودروسازی گفت: سهم بازار خارجی در داخل کشور حدودا 7 درصد است و این به معنای این است که ۹۳ درصد از بازار داخلی دست خودروسازان داخلی است.

باستانی با اشاره به اینکه خودروسازان داخلی نمی‌توانند نیاز داخل را تامین کند درست نیست، زیرا آن 7 درصد را می‌توانند پوشش دهند، عنوان کرد:ممنوعیت واردات خودرو کار پسندیده ای نبود و این ممنوعیت باید برداشته شود.

نماینده مردم مردم زاوه و تربت حیدریه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این ممنوعیت واردات خودرو تا پایان سال است، دائمی نبوده و برای شرایط بحران این قانون را لحاظ کردند.

وی با بیان اینکه در خصوص طرح ساماندهی خودروها معتقدیم که خودرو باید با روش مدیریت شده وارد کشور شود که در حال حاضر نحوه مدیریت آن را بررسی می‌کنیم افزود: در حال بررسی این موضوعات هستیم که خودروهایی با چه حجم موتور و سقف قیمت می توانند وارد شوند و چه نوع ارزی باید به آن تعلق گیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: طرح ساماندهی خودروها در دستور کار کمیسیون صنایع و معادن است و در حال بررسی است و احتمال اینکه ممنوعیت واردات خودروهای خارجی برداشته شود زیاد است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری اکوناپرس ، تاریخ انتشار: 18 مهر 1397 ، کدخبر: 24116 ، www.econapress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۱
0
0
واقعا میتونه به کنترل بحران کمک کنه؟؟


س ی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین