پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۱۹۸
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۳
مراسم قرعه‌کشی پنجاه‌وهشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی صبح روز دوشنبه برگزار شد که بر اساس آن نماینده جمهوری اسلامی ایران در این رقابت‌ها چهارشنبه تلاوت خواهد کرد.

شعارسال: آیین قرعه‌کشی پنجاه‌وهشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی صبح روز دوشنبه در هتل محل اقامت شرکت‌کنندگان این رقابت‌ها برگزار شد.

بنابر این گزارش سیدمصطفی حسینی نماینده کشورمان روز چهارشنبه تلاوت خواهد کرد. در این روز قاریانی از کشورهای فیلیپین، بنگلادش و افغانستان تلاوت خواهند کرد.

در این مراسم که با حضور همه شرکت کنندگان مرد و زن برگزار شد ابتدا مجری برنامه توضیحاتی درباره کشور مالزی، صنعت توریسم در این کشور، صنعت غذای حلال و در کل امکانات و خدماتی در مالزی برای گردشگران مسلمان درنظر گرفته شده ارائه کرد.

در ادامه قوانین و باید‌ها و نباید‌های مسابقات مانند رعایت حجاب و پوشش مناسب و رعایت شئونات به همراه دستور‌العمل‌ها و برنامه‌های جانبی و خدماتی برای شرکت‌کنندگان شرح داده شد. ارائه توضیحاتی درباره آیین‌نامه و نحوه نمره‌دهی بخش بعدی مراسم بود که به وسیله یک کلیپ انجام شد.

دراین مراسم روز تلاوت هر شرکت‌کننده مشخص و پس از آن هر شرکت‌کننده صبح روز مسابقه‌اش قرعه آیه را انتخاب و تا بعد از ظهر فرصت دارد که تمرین کند، همچنین هر شرکت کننده از لحظه آغاز تلاوت 10 دقیقه فرصت دارد تا قرائت را به پایان برساند و در غیر این صورت از او نمره کسر خواهد شد. البته دو دقیقه قبل از اتمام وقت زنگ به همراه چراغ زرد به صدا درمی آید تا شرکت کننده در زمان دو دقیقه تلاوت را به پایان برساند و در صورت نواخته شدن زنگ با چراغ قرمز از شرکت‌کننده نمره کسر می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 13اردیبهشت1395، کدخبر: 13950213000050: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین