پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۲۱۲۶
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶
استاندار مرکزی گفت: بازپیرایی و نوسازی خانه ها و بافت قدیمی شهر نراق عامل توسعه صنعت گردشگری استان و کشور است..وی افزود: راسته بازار تاریخی نراق پیشینه 400 ساله دارد که بخشی از آن به منظور راه اندازی چای سرا به بخش خصوصی واگذار شده است.

شعار سال« سید علی آقازاده» در حاشیه آیین گشایش دهمین نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی (جوزغند) نراق گفت: این شهریکی از شهرهای قدیمی کشور است که اقدامات مناسبی در بافت تاریخی آن انجام شده است.

وی افزود: راسته بازار تاریخی نراق پیشینه 400 ساله دارد که بخشی از آن به منظور راه اندازی چای سرا به بخش خصوصی واگذار شده است.

آقازاده ادامه داد: بازپیرایی خانه ها و بافت های قدیمی نراق باعث رونق این شهر و درآمدزایی ساکنان آن از طریق تقویت صنعت توریسم می شود.

استاندار مرکزی با اشاره به برگزاری نمایشگاه جوزغند اظهار داشت: در روز نخست نمایشگاه استقبال خوبی از توانمندی های اهالی نراق شد.

استاندار مرکزی در نشست بررسی مشکلات دهستان جاسب گفت: این دهستان یکی از مناطق ییلاقی استان است که یکی از نقاط هدف گردشگری مسافران است.

آقازاده افزود: به طور میانگین ماهانه در فصل تابستان 20 هزار نفر و حدود 200 هزار نفر در طول سال از این منطقه هدف گردشگری بازدید می کنند.

وی ادامه داد: به منظور استفاده از ظرفیت گردشگری این منطقه برنامه های متنوعی تعریف شده است.

استاندار مرکزی اظهار داشت: فرمانداری دلیجان در زمان کمتر از یک ماه مشکلات مطرح شده در خصوص جاسب را با برگزاری کارگروه و استفاده از نظر کارشناسان بررسی می کند.

آقازاده ادامه داد: پیش از جشن های 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات لازم برای رفع تنگناهای دهستان جاسب در دستور کار قرار می گیرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا تاریخ انتشار 18مهر 97، کدمطلب: 762928، www.borna.news


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین