پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۳۳۱
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۰
وزارت امور اقتصادی و دارایی بیانیه مطبوعاتی در مورد لغو سفر زیگمار گابریل، معاون صدراعظم و وزیر اقتصاد آلمان صادر کرد.

شعارسال: به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)، در این بیانیه آمده است: بنابر هماهنگی انجام شده و توافق حاصله میان وزارت امور اقتصادی و دارایی به عنوان مسئول کمیسیون مشترک اقتصادی ایران وآلمان مقرر شده بود، نشست کمیسیون مشترک دو کشور در روز سه شنبه 14 اردیبهشت ماه 1395 با حضور علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان و همچنین زیگمار گابریل، معاون صدر اعظم و وزیر اقتصاد و انرژی آلمان برگزار شود .

روز گذشته زیگمار گابریل، معاون صدراعظم و وزیر اقتصاد و انرژی آلمان طی تماس تلفنی با وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان ضمن عذرخواهی اعلام داشت، به سبب تشدید بیماری، امکان حضور در ایران را نخواهد داشت.

وی در این تماس تلفنی ضمن ابراز امیدواری برای انجام سفر به ایران و برگزاری کمیسیون مشترک دو کشور در آینده نزدیک بر اراده جدی کشورش برای توسعه روابط با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد .

وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان نیز در این گفتگوی تلفنی با آرزوی بهبودی و سلامتی برای همتای آلمانی خود بر آمادگی و اراده جدی ایران برای توسعه روابط دو جانبه تاکید کرد.

طرفین در این گفتگوی تلفنی به سبب اهمیت موضوع و تسریع در روند همکاری‌ها توافق کردند، نشست مشترکی در سطح معاونان برگزار شود، به همین منظور این نشست فردا سه شنبه در حضور محمد خزاعی، معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی کشورمان و معاون وزیر اقتصاد و انرژی آلمان و با حضور بیش از 400 تن از نمایندگان و فعالان اقتصادی دو کشور برگزار خواهد شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 13اردیبهشت1395، کدخبر: 13950213001519: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین