پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۴۲۳۱
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۵
استاندار گیلان گفت: سیل مهاجرت مردم از دیگر استان‌ها به گیلان از تهدیدی قابل توجه است.

شعارسال: مصطفی سالاری در جلسه شورای پدافند غیرعامل و قرارگاه زیستی که در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد، گفت: هر چقدر فرصت‌ها و قابلیت‌های استانی زیاد باشد، با تهدیدات بیشتری مواجه است و استان گیلان از استان‌های با قابلیت بالا است.

وی افزود: قابلیت‌های بالای استان به دلیل برخورداری از جنگل، سواحل و …گردشگران زیادی را به خود جلب می کند.پس می‌توانیم در ترویج پدافند غیرعامل در کشور موثر عمل کنیم.

سالاری ادامه داد: از سنوات گذشته تاکنون پسماند از تهدیدات زیست محیطی مهم در گیلان بوده است و رفع این تهدید نیاز به اعتبارات و تدابیر ملی دارد.

وی با اشاره به تهدیدات دیگر از جمله افت زیتون که در رودبار خسارت جدی وارد کرده است، اظهار کرد: باید کاری کنیم این آفت هرسال کمتر از سال گذشته باشد.

استاندار گیلان با اشاره به خسارتی که سیل به تاسیسات استان زد، گفت: جنگل های گیلان نیز به دلیل کمبود امکانات در آتش سوزی این مناطق ارزشمند مورد تهدید است.

وی اضافه کرد: سنبل آبی دیگر تهدید مهم زیست محیطی در گیلان است و کارهای زیادی انجام شده است اما تا رفع مشکل همچنان باید انجام شود.

سالاری گفت: سیل مهاجرت هموطنان به گیلان یک تهدید جدی است و قبل از اینکه مهاجرین در استان ما اسکان یابند باید برنامه ریزی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این امر از رویکردهای مهم پدافند غیرعامل استان باید باشد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت نبض خبر، تاریخ انتشار: 29مهر1397 ، کدخبر: - : www.nabzkhabar.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین