پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۴۹۲۰
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۷
مدیرکل دفتر امور میوه‌های گرمسیری و نیمه گرمسیری از برنامه ریزی وزارت جهاد کشاورزی برای افزایش ۷۱ هزار تنی مرکبات تا ۴ سال آینده خبر داد.لطیفیان با بیان اینکه میزان تولید مرکبات در سال 96 ، 5 میلیون و 74 هزار و 400 تن بود، افزود: برنامه نوسازی و اصلاح باغات مرکبات در حال انجام است و انتظار می‌رود تا سال 1401 به سطح مطلوب و استاندارد برسد.

شعار سالمسعود لطیفیان با تاکید بر اینکه افزایش تولید با استفاده از اصلاح و نوسازی باغات انجام می‌شود، اظهار کرد: انتظار می‌رود با اصلاح و نوسازی باغات، در هر هکتار 1 تن به تولید محصولات افزوده شود.

وی سطح زیر کشت باغات مرکبات کشور را 34 هزار و 170 هکتار عنوان کرد.

لطیفیان با بیان اینکه میزان تولید مرکبات در سال 96 ، 5 میلیون و 74 هزار و 400 تن بود، افزود: برنامه نوسازی و اصلاح باغات مرکبات در حال انجام است و انتظار می‌رود تا سال 1401 به سطح مطلوب و استاندارد برسد.

وی ادامه داد: علاوه بر افزایش تولید از دیگر نتایج مثبت اصلاح و نوسازی باغات مرکبات بهبود بهره وری منابع آب و خاک وحرکت به سوی تجاری سازی است.

وی در پایان افزود: همچنین مکانیزه کردن باغات در این طرح مورد توجه قرار گرفته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری اقتصاد آنلاین تاریخ انتشار 3 آبان 97، کدمطلب: 310184، www.eghtesadonline.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین