پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۶۴۹۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
نائب رئیس هیئت مدیره مجتمع پترو صنعت گامرون گفت: چنانچه عدم مدیریت و عدم هماهنگی داخلی داشته باشیم و ادامه داشته باشد پس در مقابل تحریم ظالمانه آمریکایی، راهکاری نخواهیم داشت.

شعار سال: سید یحیی واحدی با اشاره به مدت زمان اجرایی برجام ادامه داد: برجام سنی ندارد که بگوییم پس از برجام چه اتفاقی خواهد افتاد. برجام تنها فرصت کوتاهی فراهم کرد تا بازارها کمی باز شودو ما توانستیم بازار صادرات را افزایش دهیم.

وی افزود: در واقع چند ماهی فرصتی بود که صنعت ایران توانست خودش را در دنیا جا بندازد. و دیدیم که شرکتهای بزرگی به سمت ایران آمدند چرا که فهمیدند ایران بازار بزرگی به جهت مصرف و تولید برای جهان است

مدیر مجتمع پتروصنعت گامرون تصریح کرد: اگر مشتری مدار رفتار کرده باشیم بازارها برای ما حفظ خواهند شد چرا که مشتری هم به فکر منافع خودش است و به دنبال خرید کالای با کیفیت است والا دلش برای ما نسوخته. اگر پای کار بایستیم و هواسمان به کیفیتمان باشد بازار را داریم.

وی ادامه داد: هر کشوری به دنبال منافع است و آمریکا هم به فکر منافع خودش است و اگر ببیند که بازار نفت ایران باید باز باشد آن را باز می کند.

واحدی تاکید کرد: واحد صنعتی که به توسعه نیندیشد محکوم به فناست. در همین راستا با تلاش و پیگیری های انجام شده، پترو صنعت گامرون تنها واحد صنعتی پتروشیمی دانش بنیان کشور شد. همچنین دومین شرکت هستیم که ایزوی آموزشی گرفتیم و این آموزش در این مجموعه استقرار یافته و نهادینه شده است.

وی افزود: خیلی از اتفاقات از بی دانشی است. وظیفه تک تک ماها فرهنگ سازی دانش برای آینده است. که البته این دانش با سواد متفاوت است. دانش یعنی در هر قسمتی که هستی کارت با علم و بهترین شیوه ممکن انجام دهی.

نائب رئیس هیئت مدیره مجتمع پترو صنعت گامرون با اشاره به حفظ بازارهای صادراتی گفت: در همین لحظه در اواخر تعمیرات اساسی هستیم و امیدوارم تا نیمه آبان استارت کنیم. به محض استارت و شروع تولید از فردای آن صادرات را آغاز می کنیم. اولین مشتری ما هندوستان است. در خصوص اروپا نمی توانیم نظر بدهیم اما مشتریان خوبی از آسیا، آفریقا، آمریکای جنوبی و استرالیا خواهیم داشت.

سید یحیی واحدی تصریح کرد: برای کسی که بخواهد کار کند مانعی وجود ندارد. و گرنه هیچ حرکتی بدون مانع نمی باشد. پیچ و خم های جاده از ما یک راننده قوی می سازد و الا حرکت در جاده صاف و هموار هنر نیست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت اکوناپرس، تاریخ 2 آبان 97، کد مطلب: 25645 ،www.econapress.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
0
0
ا.ف75
اینکه برجام تتوانست بازار جهانی را به سمت ما بکشد نمی دونم چرا آلان مردم چیزی رو حس نمی کنن نه در میزان تولید نه در میزان صادرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین