پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۶۲۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
شیخ صباح الاحمد در حین صحبت کردن درباره "شعله‌های آتش" خاورمیانه تصریح کرده که "همه آنچه دانسته می‌شود، گفته نمی‌شود".
شعارسال: شیخ صباح الاحمد، امیر کویت، روز سه‌شنبه طی سخنرانی در پارلمان کشورش، با بیان اینکه در منطقه "اطراف‌مان آتش‌ها شعله‌ور شده"، به نمایندگان هشدار کم‌سابقه‌ای درباره تحریم‌های آینده آمریکا علیه ایران داده است.

امیر کویت در سخنرانی دیروز خود در پارلمان، تحولات کنونی و آینده خاورمیانه را بسیار خطرناک دانست و در یک جلسه غیرعلنی به نمایندگان پارلمان کشورش گفته که اوضاع منطقه پس از اجرای تحریم‌های جدید علیه ایران "مانند قبل از (اجرای) آن (تحریم‌ها) نخواهد بود".

شیخ الاحمد در این سخنرانی با اشاره به "تحولات خطرناک" منطقه، از نمایندگان پارلمان درخواست کرده که شرایط خطیر کنونی منطقه را درک کنند.

امیر کویت گفت: "با کمال تاسف و دردمندی، وضع تلخ منطقه‌مان و تبعات خطرناک آن را می‌بینیم. در همه سطوح ما شاهد یک دوره استثنایی هستیم که شاید برای حال و آینده همه ما خطرناک‌ترین باشد. چرا که این منطقه به میدانی برای قتل و ویرانی و صحنه‌ای برای نزاع‌ها و تعصبات و تسویه حساب‌های ناشی از هوس‌ها و منافع تبدیل شده است. وقت آن رسیده که همه ملت‌های منطقه‌ بفهمند که آن‌ها در زمینه امنیت، ثبات و اقتصادشان هدف قرار گرفته شده‌اند".

شیخ الاحمد خطاب به نمایندگان افزود: "ای برادران، من مطمئن هستم که شما بزرگی خطر‌هایی که ما را احاطه کرده را درک می‌کنید و لهیب آتش‌هایی که اطراف‌مان شعله‌ور شده است را می‌بینید و از دقت و سستی اوضاع منطقه‌مان آگاه هستید".

به گزارش روزنامه العرب، شیخ الاحمد پس از ایراد سخنرانی در جلسه بازگشایی پارلمان، با تعدادی از نمایندگان جلسه غیرعلنی گرفت و به آن‌ها در خصوص تبعات مرحله آینده خاورمیانه توصیه‌هایی کرده است. تعدادی از نمایندگان اعلام کردند که امیر کویت در این جلسه به آن‌ها در خصوص تحولات منطقه در آستانه اجرای تحریم‌ها علیه ایران هشدار‌هایی داده و تاکید کرده که آنچه پس از تحریم‌ها اتفاق می‌افتد با آنچه قبل از تحریم‌ها بوده، متفاوت خواهد بود.

شیخ صباح الاحمد در حین صحبت کردن درباره "شعله‌های آتش" خاورمیانه تصریح کرده که "همه آنچه دانسته می‌شود، گفته نمی‌شود".

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی فرارو ، تاریخ انتشار: 10 آبان 1397 ، کدخبر: 378867 ، www.fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
0
0
م.م77
به نظر من که تا این دولت هست نگران نباشن
با هر خواری و خفتی سازش میکنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین