پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۶۶۴۱۴
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۷
روابط عمومی بانک مرکزی، با توجه به فرارسیدن نوبت ایران برای عهده دار شدن سمت نایب رئیس دوم «گروه ٢٤» کشورهای در حال توسعه، بانک مرکزی به نمایندگی از کشورمان در دو سال آتی به ترتیب مسئولیت نایب رئیس اول و رئیس گروه ٢٤ را برعهده می گیرد.

شعارسال: روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد که نایب رئیس دوم «گروه ٢٤» کشورهای در حال توسعه به ایران رسید.

به گزارش روز جمعه روابط عمومی بانک مرکزی، با توجه به فرارسیدن نوبت ایران برای عهده دار شدن سمت نایب رئیس دوم «گروه ٢٤» کشورهای در حال توسعه، بانک مرکزی به نمایندگی از کشورمان در دو سال آتی به ترتیب مسئولیت نایب رئیس اول و رئیس گروه ٢٤ را برعهده می گیرد.

«در این زمینه، کارگروهی متشکل از کارشناسان بخش اقتصادی و ارزی بانک مرکزی تشکیل شده است

گروه ٢٤ با سابقه طولانی، از وزیران دارایی و رئیسان بانک های مرکزی ٢٨ کشور در حال توسعه سه منطقه آفریقا، آسیا و کشورهای آمریکای لاتین و کارائیب تشکیل شده است؛ همچنین سازکار طراحی شده برای این گروه به گونه ای است که حداقل یک کشور به نمایندگی از سه گروه منطقه ای یاد شده در حوزه ریاست حضور داشته باشد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ،تاریخ انتشار : 11آبان 97، کدمطلب: 83086089،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین