پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۶۶۶۶۸
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱
بانک‌ها امروز دلار و یورو را با قیمت بالاتری نسبت به روزهای اخیر خریداری می‌کنند. تا لحظه مخابره این گزارش (ساعت ۱۵ شنبه ۱۲ آبان)، نرخ خرید دلار در شعب ارزی بانک‌ها با افزایش حدود ۳۰۰ تومانی نسبت به چهارشنبه هفته گذشته به ۱۲ هزار و ۲۰۰ تومان رسیده است.

شعارسال: بانک‌ها امروز دلار و یورو را با قیمت بالاتری نسبت به روزهای اخیر خریداری می‌کنند.

تا لحظه مخابره این گزارش (ساعت ۱۵ شنبه ۱۲ آبان)، نرخ خرید دلار در شعب ارزی بانک‌ها با افزایش حدود ۳۰۰ تومانی نسبت به چهارشنبه هفته گذشته به ۱۲ هزار و ۲۰۰ تومان رسیده است.

از سوی دیگر نرخ خرید یورو در شعب ارزی بانک‌ها نیز رو به افزایش است و بانک‌ها امروز هر یورو را تا ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

این در حالی است در روز چهارشنبه هفته گذشته نرخ خرید دلار و یورو در بانک‌ها به ترتیب ۱۱ هزار و ۹۰۰ و ۱۳ هزار و ۴۹۰ تومان بوده است.

این شعب همچنین می‌توانند در صورت تکمیل بودن مدارک مسافران، تا ۵۰۰ یورو برای سفر به کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع و تا سقف ۱۰۰۰ یورو به سایر کشورها ارائه کنند که قیمت این ارز نیز در شعب ارزی بانک‌ها ۱۴ هزار و ۲۶ تومان است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 12آبان 1397 ، کدخبر:97081205722 www.isna.ir ،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین