پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۶۷۲۶
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶
دبیر ستاد توسعه هوایی و هوانوردی معاونت علمی گفت: یکی از اولویت های ستاد، هدایت سرمایه بخش خصوصی و خطرپذیر به سمت صنعت هوایی است.

شعارسال: منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در خصوص اقدامات ستاد در سال جاری، بیان کرد: توسعه بازار محصولات دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی یکی از اصلی ترین برنامه های ستاد است که برای تحقق این هدف در تلاش هستیم تا سرمایه بخش خصوصی و سرمایه خطرپذیر را به صنعت هوایی تزریق کنیم.

وی افزود: «ایجاد بازار ملی محصولات و خدمات، فناوری‌ها و نرم‌افزارهای هوایی»، «توسعه کسب‌وکار برای محصولات نیاز محور»، «حمایت از تشکل‌های کارفرمایی و صادراتی شرکت‌های دانش بنیان»، «شناسایی سه محصول دارای قابلیت تولید و برنامه‌ریزی در جهت توسعه تولید» و « هدایت سرمایه بخش خصوصی و سرمایه خطرپذیر» از جمله اقداماتی است که در این زمینه انجام می دهیم.

به گفته منطقی، حمایت از دستیابی به مرجعیت علمی کشور و ایجاد زیرساخت‌های پژوهش و فناوری ملی در حوزه‌های کلیدی از دیگر برنامه های تعیین شده برای ستاد است که در این زمینه دو اقدام مهم مدنظر است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تاریخ انتشار: 9آبان1397 ، کدخبر: 39094: www.isti.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین