پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۶۹۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸
تیم مدیریتی مسکن مهر وزارت راه و شهرسازی از نداشتن دید کامل وزیر راه و شهرسازی نسبت به طرح مسکن مهر استفاده کرده و قصد دارند، وزیر را متقاعد کرده و مسئولیت این طرح را به استانداران واگذار کنند.
شعار سال : بالاخره تیم مدیریتی مسکن مهر وزارت راه و شهرسازی که بعد از ۵ سال نتوانسته بود ۱میلیون واحد نیمه کاره مسکن مهر با پیشرفت فیزیکی ۷۰درصد در ابتدای دولت یازدهم را به اتمام رسانده و تحویل مردم بدهد، با ورود وزیر جدید کاملا از زیر بار طرح مسکن مهر شانه خالی کرده و با تنظیم پیش نویس تفاهمنامه‌ای، قصد دارد تمام مسئولیت طرح مسکن مهر را به گردن استانداران بیندازد.

در این راستا کارگروهی از این مدیران که نتوانسته‌اند مدیریت ۵۰۰ هزار واحد نیمه کاره باقی مانده مسکن مهر را به انجام برسانند، طی صورت‌جلسه‌ای که تصویر آن در اختیار فارس قرار گرفته است، قرار است وزیر جدید را که دید کاملی نسبت به این طرح ندارد متقاعد کنند تکمیل مسکن مهر را به استانها واگذار کند!

این سیاست دومینوی خطاهای مدیریتی در طرح مسکن مهر که از ابتدای دولت یازدهم با حضور آخوندی و مدیران منصوب وی شکل گرفت را تکمیل کرده و با واگذاری مسکن مهرهای نیمه تمام به استانها، کور سوی امید ۵۰۰ هزار خانوار چشم انتظار مسکن مهر را خاموش خواهد کرد.

به نظر می‌رسد، محمد اسلامی وزیر جدید راه و شهرسازی باید قبل از هرگونه تصمیم گیری شتاب زده با استفاده از خرد جمعی کارشناسان خبره در تصمیم‌سازی مدیرانی که طی ۵ سال نتوانستند در مسکن مهر کاری از پیش ببرند، تجدیدنظر کند.

**متن صورت جلسه این تفاهم‌نامه بدین شرح است:

با توجه به تاکید مقام عالی وزارت مبنی بر استفاده از ظرفیت استاندار‌ی‌های محترم جهت تکمیل و اتمام مسکن مهر و رهنمود ایشان جهت تنظیم تفاهم‌نامه‌ای در این رابطه، جلسه‌ای در مورخ 1397/08/13 در دفتر آقای مهندس مهرآبادی قائم مقام وزیر در طرح مسکن مهر با حضور امضاکنندگان لیست پیوست تشکیل و پس از ارائه توضیح از طرف آقای مهندس مهرآبادی تصمیماتی به شرح زیر اتخاذ گردید:

-مقرر گردید پیش‌نویس تفاهم‌نامه تنظیمی از طرف اعضا بررسی و نظر خود را در جلسه آینده اعلام نمایند.

- مقرر گردید علاوه بر تنظیم تفاهم‌نامه، در قالب دستورالعمل و یا بخشنامه‌ای با امضای ریاست محترم جمهور موارد تکلیفی مورد نظر به استانداری‌ها و مراجع ذیربط ابلاغ گردد.

-مقرر گردید پیش‌نویس و دستورالعمل آماده شده پس از طرح در کارگروه مربوطه، خدمت مقام عالی وزارت گزارش تا اتخاذ تصمیم ننمایند.

- استان‌هایی که کمترین واحد نیمه تمام را دارند، در اولویت اجرای این برنامه قرار گیرند.

- در اطلاعات ارائه شده پروژه‌ها وضعیت و تعداد واحدهای فروش اقساطی شده یا نشده نیز قید شود.

-اطلاعات مربوط به پروژه‌ نیمه تمام پیوست تفاهم نامه‌ها شود.

-مشکلات هر استان به صورت پروژه‌ای تهیه و پیوست تفاهم‌نامه‌ها شود.

- مقرر گردید نمونه‌ای از تفاهم نامه با جزئیات اشاره شده در فوق از طرف آقای مهندس خاوری در رابطه با استان گیلان تهیه و در جلسه بعدی ارائه شود.

- جلسه بعدی مقرر گردید ساعت 13 روز دوشنبه مورخ 1397/08/14 برگزار شود.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 14 آبان 97، کدمطلب: 13970813001141، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
0
0
اگر مسکن مهر، تیم داشت که وضع این طور نمی شد که
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین