پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۷۰۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰۷ میلیون دلار صنایع دستی در بخش گمرکی از کشور صادر شده است.

شعار سال: علی اصغر مونسان روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در سال گذشته بیش از ۲۸۰ میلیون دلار از مبادی گمرکی و ۲۵۰ میلیون دلار به صورت چمدانی صنایع دستی صادر شده و امسال در حوزه مبادی گمرکی تاکنون ۱۰۷ میلیون دلار صادرات داشتیم.
وی با بیان اینکه امید است امسال شاهد رشد صادرات صنایع دستی به ویژه در بخش چمدانی در کشور باشیم، خاطرنشان کرد: رشد صادرات این بخش به معنای حضور بیشتر گردشگر در کشور است که سال گذشته بیش از ۵ میلیون گردشگر وارد کشور شد و از ابتدای سال تاکنون بیش از سه میلیون نفر گردشگر به ایران آمده اند.
معاون رئیس جمهوری با بیان اینکه برای توسعه گردشگری در روستاها لازم است زیرساخت های آن نیز تامین شود، گفت: بودجه و امکانات دولت کفاف تمامی نیازهای کشور را نمی دهد ولی با حمایت از سرمایه گذاران و توسعه بخش گردشگری، بسیاری از زیرساخت ها تامین می شود.
رئیس سازمان میراث فرهنگی افزود: ایجاد مجتمع های گردشگری در شهرها و روستاها می تواند در کنار خدمات اولیه، زمینه اشتغال و توسعه پایدار را فراهم کند. با توجه به شرایط تحریمی که پکشور ما در گیر آن است قطعا این گونه اقدامات بسیار ستودنی است و می تواند شرایط اشتغال را فراهم نماید .

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی پرسنا، تاریخ 12 آبان 97، کد مطلب: 17848: www.porsna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
0
س.ح75
خیلی هم عالی این کمک میکنه به اشتغالزایی کشور
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین