پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۴۳۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که برای بازدید و افتتاح هتل چهار ستاره امیران نیشابور، افتتاح همزمان پروژه های گردشگری استان و شرکت در جلسه شورای اداری فیروزه به این منطقه سفر کرده بود گفت: سال گذشته ۲۸۱ میلیون دلار غیر از فرش و زیور آلات و ۲۵۰ میلیون دلار صادرات چمدانی صنایع دستی از ایران به خارج از کشور داشته ایم و علاوه بر صادرات یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان انواع محصولات صنایع دستی را در داخل کشور به فروش رسانده ایم.

شعار سال: رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که برای بازدید و افتتاح هتل چهار ستاره امیران نیشابورو افتتاح همزمان پروژه های گردشگری استان و شرکت در جلسه شورای اداری فیروزه به این منطقه سفر کرده بود گفت: سال گذشته ۲۸۱ میلیون دلار غیر از فرش و زیور آلات و ۲۵۰ میلیون دلار صادرات چمدانی صنایع دستی از ایران به خارج از کشور داشته ایم و علاوه بر صادرات یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان انواع محصولات صنایع دستی را در داخل کشور به فروش رسانده ایم.

مونسان در جلسه شورای اداری فیروزه افزود: سال گذشته بیش از پنج میلیون و 100 هزار گردشگر خارجی به ایران سفر کردند که بیشتر آن ها از کشورهای آذربایجان، ترکیه، عراق و عربستان بوده اند.وی ادامه داد: با تبلیغات منفی آمریکایی ها، میزان گردشگران اروپایی کاهش یافته است اما در چهار ماه اول امسال ۳۸ درصد رشد گردشگری در کشور داشته ایم و برخلاف تبلیغات سوء دشمنان می توانیم ادعا کنیم هر گردشگر خارجی پس از بازگشت تبدیل به سفیر فرهنگی ما شده است. وی در بخش دیگری از سخنانش با مهم دانستن فیروزه و معدن آن‌ در رشد اقتصادی منطقه گفت: ژئوتوریسم در استان با وجود معدن فیروزه در فیروزه آغاز می شود. وی در حاشیه بازدید و بهره برداری از هتل چهار ستاره امیران نیشابور و افتتاح پروژه های گردشگری استان به صورت ویدئو کنفرانس گفت : حدود یک هزار و ۹۰۰ طرح در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی در کشور با اعتبار ۴۳۰ هزار میلیارد ریال در دست اجراست که تلاش داریم تا پایان دولت بخش اعظم آن را به پایان‌ برسانیم.

وی ضمن تشکر از سرمایه گذارانی که به جای دلالی وارد صنعت توریسم و اقتصاد مولد می شوند، وام های ۱۴ درصدی صندوق توسعه ملی را فرصت مناسبی برای سرمایه گذاران دانست و افزود: در سفر به استان ۱۰ طرح گردشگری که شامل طرح های اقامتی و جاذب گردشگر است با اعتبار حدود دو هزار میلیارد ریال به بهره برداری می رسد که هتل آدینا، صدرا و مهمان پذیر طباطبایی در مشهد که امروز به صورت همزمان با هتل امیران و از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری می رسند از جمله این طرح ها هستند.

معاون رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت های بالای گردشگری نیشابور گفت : نیشابور از شهرهای مهم و تاریخی کشور است که سرشار از جاذبه های گردشگری است.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از سایت موسسه فرهنگی خراسان، تاریخ انتشار 13 شهریور 97، کد مطلب: 200869، www.khorasanrazavi.khorasannews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
0
0
ا.ف75
با اینکه هیچ نظارت و هیچ گونه برنامه ریزی برای این امر وجود ندارد این همه داریم سود اوری میکنیم از این بخش! واقعا جای تقدیر داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین