پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۷۵۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲
دیپلمات ترک با اشاره به اقدامات رژیم صهیونیستی، امارات و عربستان علیه ایران گفت: از دیدگاه ما اعمال تحریم علیه ایران به‌بهانه جلوگیری از دخالت آن در سوریه و نیز به‌اتهام عدم‌پایبندی تهران به توافق هسته‌ای اقدامی سیاسی است که نتیجه‌بخش نیست

شعارسال:دیپلمات ترک با اشاره به اقدامات رژیم صهیونیستی، امارات و عربستان علیه ایران گفت: از دیدگاه ما اعمال تحریم علیه ایران به‌بهانه جلوگیری از دخالت آن در سوریه و نیز به‌اتهام عدم‌پایبندی تهران به توافق هسته‌ای اقدامی سیاسی است که نتیجه‌بخش نیست.

به نقل از آناتولی، ابراهیم کالین، سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه در خصوص تحریم‌ها علیه ایران گفت: واضح است که تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران سیاسی هستند.

وی در مورد دومین بسته تحریمی آمریکا علیه ایران اظهار داشت: در این خصوص اولویت اول ما حفظ منافع ملی ترکیه است. برای اینکه آمریکا به‌دلایلی به یک کشور تحریم اعمال می‌کند، ما نمی‌توانیم از منافع ملی خود صرف‌نظر کنیم.

سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه با اشاره به گزارش‌های آژانس بین‌الملل انرژی اتمی درباره برنامه هسته‌ای ایران گفت: واضح است که تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران سیاسی هستند. گزارش‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نشان می‌دهد که ایران پایبند به توافق هسته‌ای است و سلاح تولید نمی‌کند، انرژی هسته‌ای تولید می‌کند که فقط در راستای اهداف مسالمت‌‌آمیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

کالین ادامه داد: پس پایبندی یا عدم پایبندی ایران به توافق هسته‌ای به چه‌دلیل مطرح شد؟ این موضوع به‌دلیل سایر سیاست‌های ایران در منطقه مورد بحث قرار گرفت.

وی با توجه به اقدامات رژیم صهیونیستی، امارات و عربستان برای شعله‌ور کردن این بحران ابراز کرد: از دیدگاه ما اعمال تحریم علیه ایران به‌بهانه جلوگیری از دخالت آن در سوریه و نیز به‌اتهام عدم پایبندی تهران به توافق هسته‌ای اقدامی نتیجه‌بخش نیست، این اقدام به‌ضرر تجارت جهانی و تعادل منطقه‌ای خواهد بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار16آبان 97، کدخبر: 1870867، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۷
0
0
ا.ف75
واقعا هم تو طول تاریخ نشون داده شده که بی نتیجه ست اما امریکا تنها امیدش همینه!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین