پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۷۹۰۰
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱
رسول کشت پور یکی از ۵ گزینه شهرداری تهران در خصوص بازنشستگیش گفت: بنده در سال ۹۲ با ۳۱ سال و ۳ ماه بازنشست شدم که در ادامه و با توجه به ۲۰ درصد جانبازی به دیوان عدالت اداری شکایت کردم و بر اساس رای دیوان تا ۳ سال و ۶ ماه دیگر بازنشسته می‌شوم.

شعارسال: رسول کشت‌پور یکی از گزینه‌های شهرداری تهران ، در پاسخ به این پرسش که چه برنامه‌هایی را در صورت تصدی پست شهردار تهران در دستور کار دارید، اظهار کرد: 3 هدف اصلی در برنامه کاری من وجود دارد که از آن جمله می‌توان به بروزرسانی برنامه‌های اجرایی کاهش آلودگی هوا، توسعه حمل و نقل عمومی با محوریت مترو و توسعه فرهنگ شهرنشینی و آموزش شهروندی با هدف تغییر رفتار شهروندان اشاره کرد.

وی افزود: برای تحقق 3 هدف اشاره شده باید از تمام امکانات شهرداری تهران استفاده شود و در باقیمانده این دوره از مدیریت شهری به برنامه‌های مطلوبی برسیم.

کشت پور در خصوص ابهامات مطرح شده درباره بازنششستگی‌اش گفت: بنده در سال 92 با 31 سال و 3 ماه بازنشسته شدم که در ادمه و با توجه به 20 درصد جانبازی که داشتم شکایتی را به دیوان عدالت اداری مطرح کردم و بر اساس رای دیوان بنده تا 35 سال می‌توانم خدمت کنم.

وی گفت: این درخواست قبل از تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان بوده و دیوان عدالت اداری نیز آن را تایید کرده و بنده می‌توانم تا 3 سال و 6 ماه دیگر به فعالیت خود در مجموعه شهرداری تهران ادامه دهم.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات،برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار : 17آبان 97 ، کد خبر: 1871334،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین