پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۸۴۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
وزیر ورزش و جوانان درباره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج جوانان گفت: از زمان فعالیت سیستم بانکی در زمینه تسهیلات ازدواج جوانان شاهد ارائه گزارشات مطلوبی از سوی بانک مرکزی بوده‌ایم.

شعار سال: وزیر ورزش و جوانان درباره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج جوانان گفت: از زمان فعالیت سیستم بانکی در زمینه تسهیلات ازدواج جوانان شاهد ارائه گزارشات مطلوبی از سوی بانک مرکزی بوده‌ایم.

مسعود سلطانی فر در جلسه ستادملی ساماندهی جوانان درباره تسهیلات ازدواج برای جوانان گفت: باورنکردنی است که سیستم بانکی در این زمینه توانسته گامی بردارد و تسهیلات قرض الحسنه زوجین را به راحتی پرداخت کند.

به گفته وی بیش از ۹۵ درصد از این گزارشات نشان می‌دهد که فعالیت بانکها در این زمینه مطلوب بوده و لازم است تا دستگاه ها نیز در این زمینه مشارکت جدی داشته باشند.

سلطانی فر در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به دستاوردها و عملکرد ایران در حوزه مجمع جوانان کشورهای اسلامی گفت: سیاست دولت و نظام این است تا در محافل بین المللی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی تاثیرگذار باشد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود نیز به موضوع ازدواج سفید اشاره کرد و گفت: ایران همزمان با همه کشورهای دنیا با این ناهنجاری مواجه شده است.

وزیر ورزش و جوانان معتقد است که ریشه این ناهنجاری تنها به مسایل اقتصادی مربوط نمی‌شود و مشکلات فرهنگی، روحی، روانی و عدم آگاهی از پیامدهای این ارتباطات باعث توسعه معضل ازدواج سفید شده است.

به گفته سلطانی‌فر، این معضل باید مانند دیگر پدیده‌های جدید جامعه مدیریت شود.

سلطانی‌فر افزود: این وزارتخانه به عنوان یکی از دستگاه‌های مسئول قانونی در این زمینه موضوعاتی را طرح کرده است که درصورت جمع بندی مشخص و ارائه آن به شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌توان به چارچوب مشخصی در این زمینه رسید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار20 آبان 97، کد خبر: 97082009422، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
0
0
م.آ75
ببیند دوستان باید دقت کنند که در کدوم بخش مدیریت ضعیف عمل کردن که باعث رخ داد چنین موضوعی شدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین