پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۹۲۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
رئیس شورای شهر تهران گفت: قرارمان با افشانی این بوده که به محض صدور حکم شهرداری حناچی از جایگاه شهرداری تهران کناره گیری کند.
شعارسال: محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در خصوص زمان ترک مسئولیت افشانی از شهرداری تهران گفت: طبق قراری که با آقای افشانی داشته‌ایم به محض صدور حکم آقای حناچی باید از مسئولیت خود کناره گیری کند.

میرصادقی معاون امور قوانین مجلس شورای اسلامی روز گذشته با اشاره به اظهارات قاضی سراج مبنی بر اینکه بازنشستگان تا 15 آذر فرصت کناره گیری دارند، گفته بود این سخنان مبنای حقوقی ندارد و اگر بازنشستگان تا 27 آبان پست خود را ترک نکنند به دادگاه ارجاع خواهند شد.

همچنین افشانی چند روز گذشته اعلام کرده بود که تا آخرین روزی که قانون به من اجازه بدهد در پست خود باقی خواهم ماند.

روز گذشته رئیس شورای شهر تهران به باشگاه خبرنگاران گفت که اعضای شورای شهر از انتصابات افشانی در وقت اضافه راضی نیستند اما افشانی تأکید کرده بودند که چون همچنان مسئولیت دارم همه وظایفم از جمله انتصابات را انجام خواهم داد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 24 آبان 1397 ، کدخبر: 6731055 ، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
0
0
ع.ق74
ماشالا حالا همین نیست که خییییلی تاثرگذارن! رفت و آمداشون خیلی به چشم میاد...
اینم حاصل انتخاب شورای شهری که نظارت استصوابی شورای نگهبان روش نیست!
چی آوردن سر تهران؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
0
0
س.ح75
ولی مثل این که قرار بر رفتن نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین