پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۸۲۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
همانطور که افشانی علاقه وافر خود به هم‌زبانان خود در شهرداری را مخفی نمی‌کرد، سیدکامل تقوی‌نژاد هم اعتقادی به مخفی کردن این مسئله ندارد و در صورت انتخاب تقوی نژاد به عنوان شهردار پایتخت، از این پس باید شورای شهر به جای نقد مدیریت شهری، به نقد مدیریت سلسله زاگرس‌نشینان در شهرداری بپردازد!
شعارسال: روزی که محمدعلی افشانی در صندلی نخست مدیریت شهری تهران نشست، منتقدان گفته بودند افشانی در سمت‌های پیشین خود علاقه زیادی داشته از همشریان و همزبانان خود استفاده کند. موافقان او در شورای شهر پاسخ داده بودند که نخواهند گذاشت تهران قومیتی اداره شود. هنوز مدتی از استقرار شهردار تازه‌وارد نگذشته بود که جلسه‌ای میان شهردار و لرنشینان پایتخت برگزار شد؛ مناسبت جلسه معلوم نبود، اما شهروندان قوم لر که در پایتخت ساکن بودند در جلسه‌ای دو ساعته با افشانی حاضر شدند و البته خبری هم از این جلسه به رسانه‌ها درز نکرد تنها خبر آن در یکی از سایت‌های محلی استان کهگلویه منتشر شد و سایر رسانه‌ها از کم و کیف این جلسه با خبر نشدند.

شهردار تهران هنوز در فکر برنامه‌ریزی جلسه‌های بعدی با سایر هم‌ولایتی‌های خود بود که قانون بازنشستگی امام نداد و باعث شد دوره مدیریت شهردار تهران دوام نیاورد و بار دیگر شورای شهر به فکر انتخاب شهردار بیفتد؛ این اتفاق در حالی افتاد که گویا بار دیگر تاریخ در حال تکرار شدن است؛ چه اینکه شورای شهر این بار هم چهره‌ای را میان گزینه‌های اصلی قرار داده که شهر زادگاهش (لنده) حدود ۳۰ کیلومتر با زادگاه افشانی (دهدشت) فاصله دارد و او هم علاقه حضور همشریان و همزبانان خود در مجموعه مدیریتی‌اش را مخفی نکرده است.

سیدکامل تقوی نژاد رئیس کنونی سازمان امور مالیاتی و زاده شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد و عضو حلقه‌ای که گفته می‌شود «رشته کوه زاگرس» مهمترین پیوند آنهاست. حلقه‌ای که در آن می‌توان از چهره‌هایی همچون غلامرضا تاجگردون، ابراهیم امینی، محمدعلی افشانی، صفدر حسینی، اللهیار ملکشاهی و ... نام برد.

گفته شده در انتخاب محمدعلی افشانی شهردار تهران بیشترین تاثیرگذاری را حزب اعتماد ملی و نمایندگان لر مجلس داشته‌اند.

سیدکامل تقوی نژاد یکی از ۵ چهره‌ای است که قرار است به عنوان شهردار تهران از برنامه‌های خود دفاع کند. او در دوره مدیریت صفدر حسینی (همزبان تقوی نژاد و اهل شهرستان ایذه) به مقام معاونت وزارت اقتصاد رسید. تقوی نژاد عضو حزب اعتماد ملی است و طبیعی است این حزب در حمایت از عضو شورای مرکزی خود اقدام کند، اما نکته اصلی این است که آیا قرار است بار دیگر مدیریت قومی در شهرداری تهران تکرار شود.

نگاهی به مدیران منصوب شده در سازمان امور مالیاتی نشان می‌دهد چهره‌های هم استانی و هم‌قوم تقوی‌نژاد کم نیستند؛ مدیرکل دفتر مرکزی حراست، معاون مالیات‌های مستقیم، معاونت توسعه مدیریت و منابع، معاونت مالیات بر ارزش افزوده، رئیس دفتر نوسازی و تحول اداری سازمان از مدیران ارشد و از هم‌زبانان تقوی نژاد هستند که در دوره او در سازمان امور مالیاتی مشغول به کار شده‌اند.

جالب آنکه تقوی نژاد هنوز در شهرداری مستقر نشده، انتصاب‌های فامیلی را آغاز کرده است؛ معرفی برادرزاده تقوی نژاد به عنوان معاون مرکز ارتباطات شهرداری نمونه‌ای از انتصاب‌های فامیلی و قوم‌گرایی حلقه زاگرس‌نشینان است که تقوی نژاد یکی از اعضای همین حلقه به شمار می‌رود.

به نظر می‌رسد همانطور که افشانی علاقه وافر خود به هم‌زبانان خود در شهرداری را مخفی نمی‌کرد، تقوی‌نژاد هم اعتقادی به مخفی کردن این مسئله ندارد و در صورت انتخاب تقوی نژاد به عنوان شهردار پایتخت، از این پس باید شورای شهر به جای نقد مدیریت شهری، به نقد مدیریت سلسله زاگرس‌نشینان در شهرداری بپردازد!

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی رویداد24 ، تاریخ انتشار: 20 آبان 1397 ، کدخبر: 154209 ، www.rouydad24.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
0
0
شهرداری بعد از قالیباف روی خوش را ندید ازین اصلاح طللب ها ابی گرم نمیشود این ها به دنبال منفعت خودشان هستند
ا.ف۷۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
0
0
م.آ75
چقدر راحت میتونن در مورد مسائل کلان این کار رو انجام بدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین