پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۹۰۵
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
اخیرا حناچی که با اعتراض مردم نسبت ساخت زیرگذر استاد معین مواجه می شود فرصت را برای یک انتصاب سفارشی مناسب دیده و با برکناری شهردار منطقه ۹ پسر موسوی_لاری را منصوب می کند. این در حالیست‌که بر طبق شنیده های غیر رسمی، موسوی لاری فقط دو سالی در‌معاونت امور مناطق سابقه دارد و احتمالا فاقد صلاحیت در حد شهرداری منطقه است.

شعار سال: اخیرا حناچی که با اعتراض مردم نسبت ساخت زیرگذر استاد معین مواجه می شود فرصت را برای یک انتصاب سفارشی مناسب دیده و با برکناری شهردار منطقه ۹ پسر موسوی_لاری را منصوب می کند. برخی از منابع می گویند که حناچی مدت هاست برای انتصاب این آقازداه در تلاش بوده، بصورت ضربتی این کار را انجام داده است. باید دید این عجله در مدت کوتاهی تا انتخابات مجلس چه دلیلی داشته ، لذا منتظر توضیحات شهرداری محترم تهران در این خصوص هستیم. برخی از منابع غیر رسمی بیان می دارند که ، موسوی لاری تنها دو سالی در‌معاونت امور مناطق سابقه داشته و احتمالا فاقد صلاحیت در حد شهرداری منطقه است.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین