پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۶۹۵۶۹
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴
برای روشن شدن ابعاد گوناگون این مسئله از شما درخواست می شود نماینده ای از طرف دانشگاه الزهرا(س) برای گفت و گو و مناظره پیرامون این موضوع معرفی نمایید تا این مسئله به دور از جار و جنجال های رسانه ای مورد بررسی قرار گیرد.

شعار سال: مجمع دانشجویان حزب الله دانشگاه علم و صنعت طی نامه ای خطاب به رئیس دانشگاه الزهرا خواستار گفت‌و‌گو و مناظره پیرامون تخریب خانه های مسکونی ده ونک و حواشی پیرامون آن شد.

متن نامه به شرح زیر می باشد:
خانم دکتر ملانظری
رئیس محترم دانشگاه الزهرا(س)

با سلام
همان طور که مستحضر هستید رویدادهای چند ماه اخیر در تخریب خانه های مسکونی ده ونک، سوالات و ابهامات بسیاری را در اذهان عمومی به ویژه فعالان دانشجویی به وجود آورده است. بنابراین برای روشن شدن ابعاد گوناگون این مسئله از شما درخواست می شود نماینده ای از طرف دانشگاه الزهرا(س) برای گفت و گو و مناظره پیرامون این موضوع معرفی نمایید تا این مسئله به دور از جار و جنجال های رسانه ای و در یک فضای آزاد اندیشی، با در حضور کارشناسان و فعالان دانشجویی مورد بحث قرار گیرد.

باتشکر

محمد صادق کربلایی زاده
دبیر مجمع دانشجویی حزب الله


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرنامه دانشجویان ایران، تاریخ 24 آبان 97، کد مطلب: 290573: www.iusnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین