پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۷۰۱۷۸
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
علاقه‌مندان به تحصیل در دوره‌های کاردانی و کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی تا ۲۷ آبان فرصت دارند تا در رشته‌های موردنظر خود ثبت‌نام کنند.داوطلبان دوره‌های کاردانی و کارشناسی باید مدرک تحصیلی مقطع قبل خود را تا تاریخ ۳۱ شهریورماه ۱۳۹۷ دریافت کرده باشند. البته داوطلبانی که از ترم بهمن تحصیل خود را در این مقاطع آغاز می‌کنند می‌توانند تا ۳۰ بهمن ۹۷ مدرک تحصیلی مقطع قبلی خود را ارائه دهند.

شعار سال: علاقه‌مندان به تحصیل در دوره‌های کاردانی و کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی تا ۲۷ آبان فرصت دارند تا در رشته‌های موردنظر خود ثبت‌نام کنند.

هزینه ثبت‌نام در دوره کاردانی ۲۲۰ هزار ریال و دوره کارشناسی ۲۷۰ هزار ریال از طریق درگاه پرداخت اینترنتی است.

داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور می‌توانند از رشته‌های موردعلاقه خود باخبر شوند و در صورت تمایل با مراجعه به واحدهای دانشگاهی ثبت‌نام کنند.

داوطلبان دوره‌های کاردانی و کارشناسی باید مدرک تحصیلی مقطع قبل خود را تا تاریخ ۳۱ شهریورماه ۱۳۹۷ دریافت کرده باشند. البته داوطلبانی که از ترم بهمن تحصیل خود را در این مقاطع آغاز می‌کنند می‌توانند تا ۳۰ بهمن ۹۷ مدرک تحصیلی مقطع قبلی خود را ارائه دهند.

این پذیرش برای رشته‌های خالی‌مانده دانشگاه غیرانتفاعی از کنکور سال ۹۷ که مبتنی بر سوابق تحصیلی است. بر این اساس داوطلبان چه در کنکور سال ۹۷ شرکت کرده باشند یا نکرده باشند می‌توانند این رشته‌ها را انتخاب کنند.

پس از انجام ثبت‌نام، افراد به عنوان پذيرفته‌شده مشروط تلقی می‌شوند و شروع به تحصيل آنان تا زمان تأييد نهايی سازمان سنجش آموزش کشور به‌صورت مشروط خواهد بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه ازاد اسلامی تاریخ انتشار 27 آبان 97، کدخبر: 326426، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین