پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۰۳۲۸
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲
وزیر کشور در حکمی بهرام سرمست را به عنوان مدیرکل سیاسی وزارت کشور منصوب کرد.

شعارسال: متن این حکم خطاب به بهرام سرمست به شرح زیر است:

« نظر به مراتب تعهد و تجارب و سوابق موثر جنابعالی بنا به پیشنهاد معاون سیاسی به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر امور سیاسی منصوب می‌شوید.

مطالعه و تحلیل مسائل و رویدادهای سیاسی کشور، فراهم آوردن زمینه اجرای مطلوب و کارآمد قانون احزاب و تشکل‌ها، انجام امور مربوط به انجمن‌های صنفی، علمی، تخصصی، پیگیری امور مربوط به اقلیت‌های دینی، مذهبی، فرق و اقوام ایرانی، انجام وظایف مربوط به دبیرخانه کمیسیون‌های کارگری و دانشجویی شورای امنیت کشور از جمله امور است که انتظار دارد با برنامه‌ریزی دقیق، هدفمند و موثر نسبت به تحقق آن اهتمام و تلاش نمایید.

توفیق شما را در انجام وظایف و امور محوله و تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید تحت رهبری حضرت آیت اله ‌العظمی خامنه‌ای دامت برکاته از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم».

عبدالرضا رحمانی فضلی

بهرام سرمست پیش از این مدیر کل سیاسی استانداری تهران بود و با حکم وزیر کشور، جایگزین محمدامین رضازاده شد. وی متولد بناب و دانش آموخته دکترای علوم سیاسی است که پیش از این و در دولت یازدهم مسئولیت مدیرکل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران را بر عهده داشته است.

وی از نیروهای معتدل و چهره سیاسی و دانشگاهی است که بیش از 20 سال و قبل از دولت های نهم و دهم در مسوولیت های مدیریت سیاسی ، انتظامی و فرهنگی خدمت کرده و با حضور در مراکز عملی و دانشگاهی تجربه ارزشمندی از تلفیق علم و مدیریت اجرایی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی ،‌سرپرست فرمانداری تبریز ، ریاست اداره دانش آموختگان و مدیریت پژوهش دانشگاه پیام نور ، عضو هیات علمی و تدریس در دانشگاه . معاون فرهنگی و اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ارس و نیز مدیرکل سیاسی، انتخابات و تفسیمات کشوری استانداری تهران از جمله سوابق مدیریتی و علمی وی است. وی دارای مقالات و آثار پژوهشی متعدد در مجلات و کنفرانش های معتبر علمی داخلی و خارجی است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایمنا، تاریخ انتشار: 29آبان1396 ، کدخبر: 328577 : www.imna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین