پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۴۹۱۶
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
دبیر مجمع نمایندگان تهران درباره گزینه‌های پیشنهادی این مجمع به وزرات کشور گفت: این افراد از چهره‌های ملی و استانی هستند و توان مدیریتی بالایی دارند.
شعار سال : درباره جلسه مجمع نمایندگان تهران برای انتخاب گزینه‌های نهایی استانداری تهران گفت: مجمع نمایندگان تهران درخصوص انتخاب استاندار تهران جلسه‌ای را برگزار کرد و روی سه گزینه به جمع‌بندی نهایی رسید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این سه گزینه به وزات کشور اعلام خواهد شد و باتوجه به اینکه انتخاب بر اساس نگاه مشورتی است، به صورت محرمانه به آقای وزیر اعلام شده و باید دید ایشان چه نظری خواهد داشت.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این سه نفر از چه طیف و جریانی هستند،‌ عنوان کرد: باتوجه به اینکه سی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از اصلاح‌طلبان هستند تلاش بر این بود که این سه گزینه اصلاح‌طلب و یا حداقل همسو با دولت باشند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: معتقدیم اگر اصلاح‌طلب نبود باید با دولت همراه و همسو باشد زیرا مردم به این دولت رأی داده‌اند و باید فردی استاندار باشد که در اجرای برنامه‌های دولت همکاری کند.

وی درباره افراد انتخاب شده برای استانداری تهران گفت: این سه گزینه در سطح ملی و استانی شناخته شده و از سطح مدیریتی بالا برخوردارند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:20 آذر 1397 ، کدخبر:701571  ،www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین