پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۱۱۸۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹
عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان با بیان اینکه روحانی و دولت او محصول اصلاح‌طلبان است، گفت: اصلاح‌طلباننمی‌توانند دامن خود را به این راحتی از مولود خود پاک کنند.

شعارسال:عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان با بیان اینکه روحانی و دولت او محصول اصلاح‌طلبان است، گفت: اصلاح‌طلبان نمی‌توانند دامن خود را به این راحتی از مولود خود پاک کنند.

پرویز سروری عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ، با اشاره به اظهارات اخیر تعدادی از اصلاح‌طلبان که سعی در برائت از دولت روحانی دارند، اظهار داشت: من اصلاح‌طلبان را به دفاع از آقای روحانی و دولت او ارجاع می‌دهم. دفاع اصلاح‌طلبان، دفاعی تاکتیکی نبود بلکه به گونه‌ای بودکه انگاراز عالم غیب، ودیعه‌ای به ملت ایران رسیده و چنانچه این ودیعه را ارج ننهیم، نهایتا عذاب الهی بر ما نازل خواهد شد.

وی افزود: چطور می‌شود قبول کرد کسانی که آنچنان از دولت آقای روحانی دفاع و حمایت کردند و از عملکرد ۴ ساله آن یک بهشت به تصویر کشیدند، امروز بیایند و بگویند که آن وضعیت جهنم بود و ما به دلیل ملاحظاتی، نتوانستیم اظهارنظر کنیم.

سروری تصریح کرد: با نزدیک شدن به انتخابات آینده، اصلاح‌طلبان قصد دارند به دلیل ناکارآمدی دولت، سبد خود را از آنجدا کنند اما من فکر می‌کن مدیر شده و آقایان بسیار دیر از خواب بیدار شده اند.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان گفت: هیچ تردیدی وجود ندارداگر سبد اصلاح طلبان وجود نداشت، حتما آقای روحانی امروز رئیس جمهور نبود؛ آقای روحانی و دولت او، محصول و مولود اصلاح طلبان است. اصلاح طلبان نمی توانند دامن خود را به این راحتی از مولود خود پاک کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار2 آذر 97، کدخبر: 4465798، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
0
0
م.م77
چه شکلی میتون بد از این که این همه حمایت کردن از اقای روحانی خودشون رو کنار بکشن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
0
0
م.آ75
خوب این طبیعی که اصلاح طلب ها بخواهند مه طرح عبور از روحانی رو کلید بزنند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
0
0
ع.ق74
قطعا همینطوره
اون موقعی با دروغگویی و ایجاد جو کاذب برای روحانی رای جمع میکردن مگه میشه از یاد کسی بره؟ تکرا خاتمی مگه یادمون میره؟
روحانی نتیجه اعتماد به اصلاح طلباس
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین