پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۲۴۴۶
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
استاندار مرکزی گفت: وجود زیرساخت های قوی و محکم در شهر و روستاها از جمله سرمایه های مدیریت بحران و عامل اصلی کاهش تلفات و خسارت به جامعه انسانی است.

شعار سال: سید«علی آقازاده» در عملیات تمرینی زلزله و ایمنی که همزمان با سراسر کشور که به صورت نمادین در دبیرستان نمونه رستگاران اراک برگزار شد، افزود: مدیریت بحران به عنوان بخش مهمی از راهبردهای پیشبرد اهداف کشور و استان محسوب می شود و توجه به تقویت زیرساخت ها و برنامه های پیش، حین و بعد از بحران امری ضروری است.

وی ادامه داد: قرارگرفتن کشور ایران بر روی کمربند زلزله لزوم پیش آمادگی موثر در درگیری با حوادث طبیعی را دوچندان کرده و برای این مهم افزایش کارآمدی و آمادگی نیروهای امدادی و برنامه های اثربخش در تقویت همکاری بین بخشی و قدام سریع هنگام حادثه اجتناب ناپذیر است.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: حوادث طبیعی سالانه حدود 10 هزار میلیارد ریال خسارت به شهرها و روستاهای کشور وارد می کند که افزایش آمادگی و فراگیری آموزش های فردی مقابله با حوادث توسط مردم نقش مهمی در کاهش تلفات و خسارت ها در هنگام این حوادث به همراه دارد.

آقازاده افزود: برگزاری عملیات تمرینی زلزله و ایمنی برای دانش آموزان و جوانان افزایش آگاهی و توان این قشر از جامعه را در مقابله با حوادث طبیعی به دنبال دارد و دایره ای از آموخته های مهم مقابله با بحران به سطح خانواده ها منتقل می شود.

وی ادامه داد: عملیات تمرینی زلزله و ایمنی به صورت نمادین در 10 مدرسه در شهرستان اراک برگزار شده است.

استاندار مرکزی یاد آور شد: سالانه علاوه بر خسارت ها و تلفات حوادث طبیعی حدود 20 هزار نفر از جمعیت کشور بر اثر حوادث رانندگی جان خود را از دست می دهند و حدود سه برابر این افراد نیز مصدوم و معلول می شوند که بیشتر آنان سرپرست خانواده هستند.

آقازاده افزود: گسترش دایره فعالیت های فرهنگی و آموزش های هرچه بیشتر به شهروندان در زمینه کاهش تلفات رانندگی نیاز جدی است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 7 آذر 97، کد مطلب: 781187، www.borna.news


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین