پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۲۵۷۱
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
وزیر راه و شهرسازی طی حکمی احمد اصغری مهرآبادی را که در پی اجرای قانون بازنشستگی، از سمت خود کناره گیری کرده بود، بار دیگر در سمت قائم‌مقام وزیر در طرح مسکن مهر ابقاء کرد.
شعارسال: محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی طی حکمی احمد اصغری مهرآبادی را به عنوان قائم‌مقام وزیر در طرح مسکن مهر منصوب و ابقاء کرد.

وی پیش از این در پی ابلاغ و اجرای مصوبه اصلاح قانون بازنشستگی، مشمول این قانون شده و از سمت خود کناره گیری که بر اساس اعلام پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، این انتصاب با طی کردن مراحل قانونی و دریافت مجوزهای لازم صورت گرفته است.

متن حکم اسلامی خطاب به مهرآبادی به شرح زیر است:

جناب آقای احمد اصغری مهرآبادی

سلام علیکم

با توجه به مراتب تعهد، تخصص و سابقه طولانی جنابعالی در امر زمین و مسکن و با توجه به ضرورت اتمام و تحویل پروژه‌های مسکن مهر، همچنان به عنوان قائم‌مقام وزیر در طرح مسکن مهر منصوب و ابقاء می‌گردید. جهت نیل به هدف مذکور موارد زیر را مدنظر قرار دهید.

۱- به منظور انجام هماهنگی‌های لازم در امور مسکن مهر در وزاتخانه، شورایی تحت عنوان شورای مسکن مهر با مسئولیت اینجانب و نایب‌رئیسی جنابعالی تشکیل می‌شود. اعضای این شورا عبارتند از وزیر راه و شهرسازی، قائم‌مقام وزیر در طرح مسکن مهر، معاون امور مسکن و ساختمان، معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، مدیرعامل بانک مسکن و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، جلسات شورا همه هفته روزهای شنبه در دفتر اینجانب برگزار خواهد شد.

۲-پیگیری و انجام هماهنگی لازم بین دستگاه‌های عضو شورا و همچنین با دستگاه‌های کشوری و لشکری از طریق جنابعالی صورت خواهد گرفت.

در انجا این مأموریت مهم، کلیه معاونین محترم، مدیران سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و مدیران کل راه و شهرسازی کمال همکاری را با جنابعالی خواهند داشت.

تصمیمات جنابعالی به عنوان نماینده تام‌الاختیار اینجانب لازم‌الاجراست.

امید است با توکل به خداوند متعال و رهنمودهای مقام معظم رهبری، سیاست‌ها و تأکیدات رئیس‌جمهور محترم درخصوص تکمیل و تحویل پروژه‌های مسکن مهر به متقاضیان عزیز موفق و مؤید باشید.گزارش عملکرد جنابعالی هر دو هفته یکبار تهیه و ارائه گردد.

محمد اسلامی

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 7 آذر 1397 ، کدخبر: 4470652 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین