پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۲۵۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
رئیس کمیته تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها تمام شده و آماده ارائه گزارش به کمیسیون اقتصادی مجلس هستیم.کوچکی‌نژاد گفت: رقمی که باید به سازمان هدفمندی یارانه‌ها داده می‌شد، بالای ۵۰ هزار میلیارد تومان است و ما در حال محاسبه رقم اصلی بدهی به این سازمان هستیم.

شعار سال: جبار کوچکی‌نژاد درباره آخرین وضعیت تحقیق و تحفص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها،‌ اظهار کرد: گزارش این تحقیق و تفحص به اتمام رسیده و نامه آن را به کمیسیون اقتصادی داده‌ایم.

وی با بیان اینکه گزارش دیگری هم در کمیته در حال رفع اشکالات نهایی است، تصریح کرد: در این گزارش‌ها مشخص شد دستگاه‌هایی که مکلف به پرداخت به سازمان هدفمندی یارانه‌ها بوده‌اند، این کار را نکرده‌اند. لذا سازمان هدفمندی یارانه‌ها با مشکلات بسیاری مواجه بوده است.

کوچکی‌نژاد گفت: رقمی که باید به سازمان هدفمندی یارانه‌ها داده می‌شد، بالای ۵۰ هزار میلیارد تومان است و ما در حال محاسبه رقم اصلی بدهی به این سازمان هستیم.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها تأکید کرد: در بخشی از این گزارش آمده است حدود ۳۱۰ هزار میلیارد تومان از سال ۸۹ باید به این سازمان وارد می‌شده که این کار صورت نگرفته است.

وی با تأکید بر اینکه دستگاه‌های متخلف در این تحقیق و تفحص مورد سؤال قرار گرفته‌اند که چرا مبلغ مکلفی را پرداخت نکرده‌اند، اظهار کرد: این عدم پرداخت‌ها موجب شده سازمان هدفمندی یارانه‌ها در بخش‌های مختلف دچار اختلال شود و از ۱۰ درصد یارانه‌‌ای که باید به حوزه‌ای مانند بهداشت پرداخت می‌شده، فقط نیم درصد از آن پرداخت‌ شده است.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها خاطرنشان کرد: تخلفات صورت گرفته در این گزارش به قوه قضائیه ارائه می‌شود و عوامل متخلف در دستگاه‌ها باید در این زمینه پاسخگو باشند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه ازاد اسلامی تاریخ انتشار 9 آذر 97، کدخبر: 330130، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
0
0
م.م77
به به انگار قراره که یه اختلاس دیگه رو بشه
چشم دولت تدبیر روشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین