پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۳۱۱۴
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۲
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در حکمي، همايون اميرزاده را به عنوان مدير انتشار و دسترسي آزاد به اطلاعات اين وزارتخانه منصوب کرد.

شعارسال: وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در حکمي، همايون اميرزاده را به عنوان مدير انتشار و دسترسي آزاد به اطلاعات اين وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش شارا به نقل از مرکز روابط عمومي و اطلاع‌رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، در حکم سيد عباس صالحي خطاب به همايون اميرزاده آمده است:

«در راستاي بند (٧) آيين نامه اجرايي ماده (٨) قانون انتشار و دسترسي آزاد به اطلاعات، به موجب اين حکم جنابعالي با حفظ سمت به عنوان مدير انتشار و دسترسي آزاد به اطلاعات در وزارت متبوع منصوب مي‌شويد.

انتظار مي‌رود بر اساس قانون موصوف، نسبت به اجراي احکام به ويژه ايجاد و گسترش شفافيت، پاسخگويي مسئولانه در سطوح مختلف و تعامل با دستگاه‌هاي ذيربط اقدامات لازم را معمول فرماييد.

بديهي است کليه معاونت‌ها، سازمان‌هاي وابسته و سازمان‌هاي تابعه، همکاري لازم در جهت تحقق اهداف و برنامه‌هاي تعيين شده را به عمل خواهند آورد

منبع خبر: شارا


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آریا ، تاریخ انتشار: 10آذر 1397 ، کدخبر:120181201211058947 ، www.aryanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین