پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۴۴۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به لزوم اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، گفت: تمامی هزینه‌های مراسم و نمایشگاه‌های موجود از ابتدای فروردین‌ماه تا اواخر تیرماه سال جاری بر روی سایت قرار داده شده است.

شعار سال: علی اصغر کاراندیش در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هشت پروژه کلان برای اجرا بیان کرده است، گفت: اگر این پروژه ها و 40 برنامه موجود در زمان رأی اعتماد مورد قبول واقع شوند نتایج ارزشمندی تا پایان دوره دولت دوازدهم به دست خواهد آمد.

انجام وظایف موجود برون‌سپاری می‌شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه این وزارتخانه به سمت وظایف اصلی خود مانند سیاست‌گذاری، نظارت و حمایت و تقویت انجمن‌های هنری حرکت می‌کند، افزود: در همین راستا انجام وظایف موجود برون‌سپاری می‌شوند.

وی با بیان اینکه بهبود مستمر کسب و کار حوزه فرهنگ و هنر از اولویت‌های فعلی است، اضافه کرد: تاکنون 80 مانع از داخل و خارج وزارتخانه شناسایی شده است که درصدد رفع این موانع حرکت می‌کنیم.

کاراندیش از بررسی و بازبینی صدور مجوزهای موجود در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر و ادامه داد: پس از بررسی 135 مجوز تعدادی از موارد حذف، تعدادی ادغام و مواردی به خدمت تبدیل شدند و نهایتاً به 38 مجوز کاهش یافتند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اجرای اتوماسیون هوشمند مراجعان این وزاتخانه تا سه ماه آینده، گفت: این اقدام در راستای طرح میز خدمت و به منظور کاهش مراجعه حضوری مردم اجرا شد.

شفاف‌سازی در ساماندهی و کاهش هزینه‌ها بسیار مؤثر است

وی با بیان اینکه وزارت ارشاد دبیر کمیته قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات است، افزود: در راستای اجرای این قانون تمامی هزینه‌های مراسم و نمایشگاه‌های موجود از ابتدای فروردین‌ماه تا اواخر تیرماه سال جاری بر روی سایت قرار داده شده است؛ شفاف‌سازی در ساماندهی و کاهش هزینه‌ها بسیار مؤثر است.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 14 شهریور 97، کد مطلب: 13970614000781، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
ا.ف75
ای کاش که تو تموم جاهای کشور همین قدر شفافیت داشته باشیم تا مردم هم اعتمادشون برگرده:)
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین