پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۳۵۹۸
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:پیشگیری از معلولیت از طریق توجه به مباحث ژنتیکی مد نظر قرار گیرد.

شعارسال:نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:پیشگیری از معلولیت از طریق توجه به مباحث ژنتیکی مد نظر قرار گیرد.

آیت الله سید علیرضا عبادی صبح سه شنبه در دیدار مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی اظهار کرد: برنامه ریزی و سیاست گذاری به سمت کاهش ورودی جامعه معلولان باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: کاهش ورودی جامعه معلولین می تواند از طریق توجه به مباحث ژنتیکی و پیشگیری از حوادثی چون تصادفات صورت گیرد.

عبادی ادامه داد: خدمت رسانی به نوع بشر عبادت محسوب می شود ولی خدمت به جامعه معلولین از جهت مسکن، اشتغال ازدواج به واسطه نیاز بیشتر آنان از ارزش بالاتر و والاتری برخوردار است.

وی بیان کرد: همه انسان های سالم از منظر روحی نیز به صورت فطری علاقمند به کمک، خدمت و گره گشایی از افراد دارای ضعف جسمی چون کودکان، بیماران و معلولین هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: همه ابعاد وجودی انسان در جسم او خلاصه نمی شود و از این منظر نقص جسمی خللی به کرامت و حرمت انسانی وارد نمی کند.

عبادی افزود: اگر به هر دلیلی در سلامت انسان خلل و نقصی حاصل شود، خداوند آن را جبران کرده و درهای دیگری از استعداد و توانمندی را به روی فرد می گشاید.

وی ادامه داد: بالاتر از بعد جسمی، ابعاد روحی و اخلاقی انسان است که نسبت به توانمندی و پرورش آن نیز باید اهتمام جدی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: وقتی در مکانی چون مهد کودک فعالیت می کنیم باید نگاه مان به کودکان چون یک امانت ارزشمند و جهانی پر از توان ناشناخته باشد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار13آذر97 ، کدخبر: 4475597، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین