پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۷۳۰
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: سالانه حدود ۲۵ تا ۳۰ هزار کودک معلول در کشور متولد می شود که با اجباری شدن آزمایش ژنتیک قادریم از بروز این معظل جلوگیری کنیم.

شعار سال: انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای اداری استان که روز شنبه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دراستانداری برگزار شد اظهارداشت: در قانون برنامه ششم بیش از ۲۰ بار نام بهزیستی آمده و مطالبه گری در این بخش توسط شهروندان مطرح شده است.

وی افزود: با پرداخت ۷۸ درصدی هزینه سلامت مردم امروز بیش از ۱۱ میلیون حاشیه نشین از طرح بیمه سلامت برخوردارند که کار ارزشمندی صورت گرفته است.

محسنی بندپی یادآورشد: بهزیستی تنها دستگاهی است که در برنامه ششم از برنامه جلوتر است و توانسته ایم به تعهد خود در ایجاد ۱۵۰ اورژانس اجتماعی در شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر جمعیت جامه عمل بپوشانیم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: تنها در استان قزوین پنج دستگاه اورژانس اجتماعی راه اندازی شده و همه شهرها از این خدمات برخوردار شده اند.

محسنی بندپی یادآورشد: سالانه بیش از ۲۵ تا ۳۰ هزار کودک در بدو تولد معلول متولد می شوند که با الزامی کردم آزمایش ژنتیک از گستری معلولیت جلوگیری خواهد شد.

وی بیان کرد با کمک مجلس شورای اسلامی و سازمان بهزیستی خوشبختانه غربالگری ژنتیک هم اجباری شده تا بتوانیم از بروز معلولیت بیشتر ممانعت شود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: کاشت حلزون برای اطفال زیر سه سال هم عملیاتی شده است تا از معلولیت کودکان کاسته شود و با افزایش یارانه مشاوره های مددکاری بخشی از هزینه ها به خانواده های داری معلول پرداخت می شود.

محسنی بندپی با تشکر از خدمات بهزیستی استان قزوین گفت: در اجرای دادگاه درمان مدار استان قزوین الگوی کشاوری است و به عنوان پایلوت انتخاب شده است.

ساختمان اداری بهزیستی قزوین تکمیل می شود

رئیس سازمان بهزیستی کشور در ادامه از کمک اعتباری برای تکمیل ساختمان جدید بهزیستی خبرداد و اظهارداشت: در سال گذشته با دستور وزیر محترم یک میلیارد تومان برای احداث این ساختمان داده شد و امسال هم ۵۰۰ میلیون تومان برای تسریع در تکمیل آن تامین خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 31 تیر 1396، کد مطلب: 4037664:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین