پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۲۳۹
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
معاون توانبخشی بهزیستی استان مرکزی گفت: هیچ معلول کم شنوا و یا بی شنوایی در این استان در نوبت کاشت حلزون قرار ندارد و خدمات در این حوزه به روز است.
شعارسال: معاون توانبخشی بهزیستی استان مرکزی گفت: هیچ معلول کم شنوا و یا بی شنوایی در این استان در نوبت کاشت حلزون قرار ندارد و خدمات در این حوزه به روز است.

فریبا نوروزی افزود: هفت معلول در سال جاری با عمل جراحی کاشت حلزون و با کمک هزینه 60 میلیون ریالی بهزیستی استان، شنوایی خود را به دست آوردند.

وی اظهار کرد: 720 میلیون ریال کمک هزینه کاشت حلزون برای عمل جراحی کاشت حلزون 12 معلول تحت پوشش در سال گذشته توسط بهزیستی استان مرکزی پرداخت شد.

وی گفت: هزینه پروتز کاشت حلزون 400 میلیون ریال است که بهزیستی 60 میلیون و بقیه هزینه توسط بیمارستان محل جراحی تامین می شود.

معاون توانبخشی بهزیستی استان مرکزی گفت: از میان هر یکهزار تولد، یک نوزاد با ناشنوایی کامل و سه نوزاد با کم شنوایی شدید به دنیا می آیند.

نوروزی افزود: کودکان ناشنوای عمیق تحت حمایت بهزیستی استان مرکزی سمعک دریافت می کنند و از خدمات آموزشی در سه مرکز بهزیستی بهره مند می شوند.

65 هزار توانجو از خدمات بهزیستی استان مرکزی بهره مند می شوند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 3 مهر 1396، کدخبر: 82676223، www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین