پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۴۱۲۸
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از برگزاری رویداد استارت آپ ویکند تخصصی در حوزه توزیع گاز با همکاری دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در آذرماه امسال خبر داد.بوشهری افزود: این رویداد ایده پردازی که توسط شرکت گاز استان قزوین و با همکاری دانشگاه بین المللی امام خمینی برگزار می شود از 21 آذر ماه آغاز و تا 23 آذرماه ادامه خواهد داشت. وی افزود علاقمندان به حضور در این استارت آپ تا اول آذر ماه فرصت دارند که با مراجعه به سایت https://evand.com/events/gasstartup-ir در این رویداد ایده پردازی ثبت نام کنند.

شعار سال: اسماعیل مفرد بوشهری گفت: رویداد استارت آپ ویکند حوزه توزیع گاز با هدف ارائه ایده های خلاقانه از سوی شرکت کنندگان که شامل دانشجویان رشته­ های مکانیک ، برق ، شیمی ، شرکت­های دانش بنیان ، همکاران شاغل در شرکت ملی گاز ایران و شرکت­های گاز استانی، شرکت­های تأمین کننده اقلام صنعت گاز، پیمانکاران اجرایی و همه افرادی که در حوزه توزیع گاز ایده ای دارند و صاحب نظر هستند برگزار خواهد شد.

بوشهری افزود: این رویداد ایده پردازی که توسط شرکت گاز استان قزوین و با همکاری دانشگاه بین المللی امام خمینی برگزار می شود از 21 آذر ماه آغاز و تا 23 آذرماه ادامه خواهد داشت. وی افزود علاقمندان به حضور در این استارت آپ تا اول آذر ماه فرصت دارند که با مراجعه به سایت https://evand.com/events/gasstartup-ir در این رویداد ایده پردازی ثبت نام کنند.

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین در ادامه افزود: استارت آپ ویکند حوزه توزیع گاز پذیرای ایده های دریافتی در 7 محور می باشد که عبارتند از: 1- بهبود عملکرد فیلتراسیون، کاهش فشار، بودارکنندگی و اندازه­گیری گاز در ایستگاه­های تقلیل فشار 2- شناسایی و ارتقای توانمندی در زمینه روش­های جدید بازرسی فنی و نشت­یابی خطوط توزیع و تغذیه و انشعابات 3- شناسایی و ارتقای توانمندی در روش­های پیشرفته و هوشمند نگهداری و تعمیرات در حوزه توزیع گاز 4- شناسایی و ارتقا توانمندی تکنولوژیک در زمینه فناوری­های پایش و کنترل خوردگی 5- شناسایی و ارتقای توانمندی تکنولوژیک در زمینه فناوری­ها و روش­های کارآمد و نوین احداث شبکه­های توزیع و تغذیه و ایستگاه­ها 6- ارتقای توانمندی در زمینه طراحی، مهندسی و بهره­برداری شبکه توزیع و تغذیه و ایستگاه­ها 7- ارتقا و توسعه سیستم­های اندازه­گیری مشترکین گاز.

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین در پایان اظهار کرد: پس از ارائه ایده ها توسط شرکت کنندگان و بررسی آن ها 3 ایده برتر انتخاب خواهند شد که به نفرات ارائه کننده آن ها جوایز نفیسی از سوی شرکت گاز استان قزوین اهداء خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته شرکت گاز استان قزوین تاریخ انتشار 13 آذر 97، کدخبر: 1747، www.nigc-qazvin.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین