پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۵۳۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس برخی احتمال‌ها درباره افزایش حقوق کارگران در سال آینده را تشریح کرد.نماینده مردم تهران در مجلس کارمندان و بازنشستگان نگران میزان افزایش حقوق خود نباشند، افزود: نمایندگان مجلس حافظ منافع کارگران و کارمندان هستند و در بودجه سال آینده درباره این موضوع بهترین تصمیمات را اتخاذ خواهند کرد.

شعار سال: کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم ، با اشاره به افزایش حقوق کارگران و کارمندان در بودجه سال آینده، گفت: یک نظر براین است که حقوق‌ها در سال آینده به طور کلی 20 درصد افزایش پیدا کند و نظر دیگر این است که حقوق‌ها در سال آینده به صورت پلکانی افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: البته باید دید دولت در بودجه سال آینده چه مکانیزمی برای افزایش حقوق‌ها در نظر گرفته تا بر اساس آن در مجلس تصمیم‌گیری شود.

نماینده مردم تهران در مجلس کارمندان و بازنشستگان نگران میزان افزایش حقوق خود نباشند، افزود: نمایندگان مجلس حافظ منافع کارگران و کارمندان هستند و در بودجه سال آینده درباره این موضوع بهترین تصمیمات را اتخاذ خواهند کرد.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با تاکید براینکه باید در بودجه سال آینده حقوق و دستمزدها به گونه‌ای افزایش پیدا کند که کفاف زندگی کارگران را بدهد، تصریح کرد:قطعاً در این زمینه جلساتی با خواهیم داشت تا بهترین تصمیمات برای این قشر زحمت‌کش اتخاذ شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته خبرگزاری تسنیم تاریخ انتشار 22آذر 97، کدخبر: 1897391، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
0
0
هر چقدر هم زیاد بشه گپ افزایش هزینه ها رو پر نمیکنه :(
ناشناس
Netherlands
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
0
0
م.م77
واقعا برای تاسف که با افزایش هزینه های زندگی پیگیری برای افزایش حقوق کارگران ضیعف بوده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین