پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۱۲۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی پیشنهاد جدید نمایندگان برای میزان افزایش حقوق کارمندان و کارگران در سال آینده را تشریح کرد.
شعارسال: محمد حسن‌نژاد، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از دولت و مجلس خواست که توجه جدی به میزان افزایش حقوق کارگران و کارمندان در سال آینده داشته باشند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر فاصله زیادی میان حقوق و دستمزد کارگران و کارمندان با نرخ تورم وجود دارد، اظهار داشت: در سال جاری و طبق مصوبه شورای عالی کار، حقوق کارگران حدود 10 درصد نسبت به سال 96 افزایش یافت، اما امروز شاهد نرخ تورم بالای 40 درصد هستیم، بنابراین، فاصله حقوق و نرخ تورم باید کاهش یابد.

تذکر یک نماینده به ربیعی درباره سبد کالا و دستمزد کارگران

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یکی از راه‌های کاهش فاصله حقوق و دستمزد با نرخ تورم را افزایش حقوق‌ها دانست و گفت: دولت می‌تواند با بسته‌های حمایتی، از کارگران و کارمندان حمایت کند؛ البته باید مراقبت‌های لازم صورت گیرد تا افزایش حقوق و دستمزدها منجر به افزایش نقدینگی نشود.

حسن‌نژاد ادامه داد: تاکنون جلسات متعددی با دولت درباره میزان افزایش حقوق و دستمزدها داشته‌ایم، با توجه به اینکه نرخ تورم نیز بالا رفته، بنابراین پیشنهاد کردیم حقوق‌ کارمندان و کارکنان در سال آینده، حداقل 25 درصد افزایش یابد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: پیشنهاد مجلس برای افزایش حقوق و دستمزد کارگران و کارمندان در سال 98 افزایشی 25درصدی است. این پیشنهاد را در جلسات مختلف به دولتی‌ها ارائه کردیم که امیدواریم با لحاظ کردن نظرات کارشناسی نمایندگان در لایحه بودجه سال آینده مدنظر قرار گیرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 3 آذر 1397 ، کدخبر: 1883028 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
0
0
ع.ق74
با اینکه حتی از نظر من این بیست و پنج درصد هم کمه ولی مجلسیا نباید یک قدم هم ازین حق کارگرا کوتاه بیان
اینجا باید انقلابی عمل کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین