پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۵۳۹
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: نشست گروه حمایت از سوریه فرصتی برای تاکید بر ضرورت رعایت کامل آتش بس است.

شعار سال: محمد جواد ظریف وزیرامور خارجه ایران در بدو ورود به وین به منظور شرکت در نشست بین المللی سوریه گفت: نشست گروه حمایت از سوریه فرصتی برای تاکید بر ضرورت رعایت کامل آتش بس است.

وی با اشاره به اینکه گروههای تروریسی همه سوریه، کل منطقه و جامعه بین المللی را تهدید می کنند افزود: ضروری است با این گروههای تروریستی مقابله شود و اجازه نداد گروهها تروریستی با استفاده از آتش بس اقدامات تروریستی علیه مردم سوریه را شدت بخشند.

وزیر خارجه ایران ادامه داد: فرصت، فرصت مناسبی است و جمهوری اسلامی از ابتدا برای حل و فصل بحران سوریه تاکید بر راهکار گفتگوهای سیاسی داشته است.

ظریف افزود: بحران سوریه برخلاف تلاش برخی گروههای تروریستی و حامیان منطقه ای و بین المللی راه حل نظامی ندارد.

وزیر خارجه کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا دیدارهایی در حاشیه نشست سوریه در وین انجام خواهد شد گفت: در حاشیه اجلاس فرصتی خواهد بود که با وزاری شرکت کننده در اجلاس و دی میستورا نماینده ویژه دبیرکل در امور سوریه ملاقاتی داشته باشم و هم در مورد مسایل دوجانبه و هم در مسایل بحران سوریه تبادل نظر کنیم.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 28 ارديبهشت 1395، کد مطلب: 3660725:www.Mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین